Angelina Komarova, pridružena producentka Netflixove originalne TV serije Emily v Parizu, o izzivih v zabavni industriji
Na prihajajoči medijski konferenci SEMPL, bo svoje izkušnje delila tudi Angelina Komarova. Diplomantka novinarstva, odnosov z javnostmi in filma, je zgradila pestro kariero v avdiovizualni industriji, tako v Ukrajini kot v Franciji. Njene izkušnje vključujejo delo pri televizijskih oddajah, glasbenih videospotih, oglasih, predvsem pa sodelovanje z vodilno pariško kasting agencijo Joule Studio in produkcijsko hišo Firstep. V Netflixovi uspešnici Emily v Parizu (Emily in Paris) se je v 3. in 4. sezoni pridružila v vlogi pridružene producentke. Njeno delo obsega upravljanje dovoljenj, usklajevanje igralske ekipe in sodelovanje z blagovnimi znamkami. Njena delovna vnema in predanost jo vodita k cilju, da bi se v prihodnje preizkusila tudi kot režiserka in producentka.
Angelina Komarova je oseba, ki svojo strast do pripovedovanja zgodb združuje z bogatimi izkušnjami v filmski produkciji in trdim delom. V pogovoru z njo smo za Journal izvedeli več o njeni poti od najnižjih filmskih položajev do vloge pridružene producentke na globalnih projektih ter o načrtih za prihodnost, kjer želi svoje ustvarjalne vizije prenesti tudi v režijo.
- Lahko z nami delite svojo pot v industriji zabave? Kaj vas je navdihnilo, da ste se odločili za kariero v produkciji?
Svoje delo sem začela v zgodnjih dvajsetih letih, in sicer z najslabše plačano pozicijo v resničnostnem šovu v Ukrajini, a nikoli nisem prenehala verjeti, da lahko dosežem več. Nisem imela formalne izobrazbe na področju filma, zato sem sprejela vsako možno delo, ki je bilo povezano s produkcijo — od oglasov do glasbenih videov, filmov in TV oddaj. Danes lahko rečem, da sem delala v skoraj vseh oddelkih filmske industrije, in vse te izkušnje so mi izjemno koristile pri delu z Raphaelom Benolielom v okviru Firstepa. Zase pravim, da sem ukrajinski primer »ameriških sanj« (smeh).
Navdušena sem nad filmskimi seti! Najbolj me navdihuje to, da delo v avdiovizualni industriji omogoča raziskovanje različnih tem, kultur in celo novih svetov. Nikoli ni dolgočasno. Poleti sem denimo delala na seriji Emily v Parizu (Emily in Paris), nato pa jeseni na seriji Raise the Dead. Čeprav smo snemali na istih lokacijah v Parizu, sta vesolja obeh serij povsem različna, kar mi je bilo še posebej zanimivo.
- Kako so vam izkušnje pri kastingih pomagale razumeti proces produkcije?
Imela sem veliko srečo, da sem sodelovala s priznano francosko kasting direktorico Juliette Menager, ki mi je omogočila dragocen vpogled v proces predprodukcije, ključno pripravljalno fazo pred začetkom snemanja. Izjemno je, ko srečaš igralce, jih vodiš skozi avdicije, vidiš, kako dobijo vlogo, in jih nato gledaš na platnu v dokončani produkciji. Sodelovanje z igralci in njihovimi agenti je še en zanimiv del dela, ki sem ga v novi vlogi pridružene producentke tretje sezone serije Emily v Parizu (Emily in Paris) nadaljevala z druge perspektive.
- Katere so vaše glavne odgovornosti kot pridružena producentka v produkcijskem procesu?
Moje naloge so precej raznolike. Med ključnimi so pridobivanje dovoljenj in licenc, obveščanje vodij oddelkov o partnerstvih, podpora marketinški ekipi, sodelovanje s postprodukcijsko ekipo med snemanjem in seveda skrb za zadovoljstvo igralcev!
Bodite v koraku
s trendi
Prijavite se na novice Journal.
Lahko delite primer uspešnega partnerstva, ki ste ga zagotovili za serijo?
Nekaj primerov vključuje Eurovizijo, sodelovanje s Christian Dior x Piaggio, hotel So Paris, La Samaritaine in Picard. Seveda pri tem vedno uživam tudi močno podporo izkušenih sodelavcev producentov.
- Kateri so največji izzivi v vaši vlogi in kako se z njimi spopadate?
Največji izziv pri delu je ohranjanje ravnovesja med telesnim in duševnim zdravjem. Dolgi delovniki in veliko stikov z ljudmi zahtevajo visoko raven energije in disciplino.
- Kaj so po vašem mnenju ključni trendi v produkciji in kakšna je prihodnost sodelovanja med francoskimi in ameriškimi producenti?
Eden glavnih svetovnih trendov je vrnitev na kontrolirana snemalna okolja, kot so studii in snemalne lokacije, ki omogočajo več stabilnosti in ustvarjalnega nadzora. Na srečo bo Pariz s svojimi brezčasnimi znamenitostmi vedno privlačen za filmske ustvarjalce, ki iščejo edinstveno vzdušje in avtentičnost. Upam, da bo v prihodnje posnetih še več tujih filmov ne le v Parizu, temveč po celotni Franciji. Ta država je izjemno lepa, velikodušen sistem davčnih olajšav pa le še povečuje njeno privlačnost za mednarodne produkcije.
- Katere veščine ali izkušnje so po vašem mnenju ključne za uspeh v tej industriji?
Prilagodljivost. Disciplina. Glava, polna sanj.
- Na katero dosežek v svoji karieri ste najbolj ponosni?
Rada bi rekla, da sem bila jaz tista, ki je stopila v stik s Tomom Cruisom in ga prepričala, da je poslal rojstnodnevno voščilo mojemu šefu, a morda je bila to pravzaprav moja prva umestitev izdelka v drugo sezono serije Emily v Parizu (Emily in Paris).
- Kakšni so vaši prihodnji cilji ali projekti v produkciji?
V prihodnosti bi rada izmenično delala daljše in krajše projekte ter se večkrat preizkusila v režiserski vlogi. Dokončala sem scenarij za kratki film in kmalu bom začela s predprodukcijo, zato mi zaželite srečo!
Foto: Marie Etchegoyen, Instagram, IMDB