Od Bridgertonove zvezde do spora o Coca-Coli: O teh božičnih oglasih se letos največ govori
Božične reklame so že zdavnaj postale nepogrešljiv del prazničnega časa. Številna podjetja se trudijo posneti najboljše božične oglase, ki jih izdajo že novembra. Naj gre za prave vesele in praznične reklame ali tiste, ki nam sežejo v srce, smo izpostavili nekaj letošnjih božičnih reklam, ki so nas razveselile in o katerih se je največ govorilo.
John Lewis kot vedno
John Lewis je zdaj ime, ki je postalo sinonim za božič. Ta britanska veriga vrhunskih veleblagovnic je izpopolnila formulo za čustven božični oglas. Letos ni razočaral! Oglas je kot majhen film, ki prikazuje panično mlado žensko, ko hiti v trgovino Johna Lewisa, da bi v zadnjem trenutku našla popolno božično darilo za svojo sestro. Nenadoma postane stojalo za oblačila vrata v njeno preteklost, kot Narnija. Vidimo jo potovati skozi čas, srečevati svojo sestro v vseh obdobjih svojega življenja. Ne bomo lagali, to je ena tistih božičnih reklam, ki se nas je letos res dotaknila.
Harvey Nichols in Tim Burton
Še ena britanska veriga trgovin Harvey Nichols ima odličen božični oglas. Moči so združili z razstavo Svet Tima Burtona, ki oživlja svet slavnega režiserja. Glavni igralec te božične reklame je robot Burton, ki se zbudi iz sanj in vidi, da je Božiček pod jelko pustil kup daril. Veliko darilo Harveyja Nicholsa je pritegnilo njegov pogled in robot je stekel do njega, vendar njegov kabel ni bil dovolj dolg. Nato Božiček pride rešit božič in prinese – podaljšek, da lahko robot nemoteno doseže svoje darilo!
Coca-Cola je uporabila umetno inteligenco
Coca-Cola je znana po svojih božičnih reklamah. Letos niso igrali na čustva, humor ali kaj drugega. Njihovo reklamo smo izpostavili iz enega razloga – v celoti je generirana z umetno inteligenco! Reklama z naslovom The Holiday Magic Is Coming je pravzaprav hommage njihovi reklami iz leta 1995. Vendar pa je oglas povzročil polemike. “Ste milijardersko podjetje, najemite animatorje, ironija slogana “Prava čarovnija” na koncu lažne reklame. Pepsi, to je vaša priložnost, da naredite pravo reklamo in izpostavite Coca-Colo za uporabo umetne inteligence”, je le nekaj komentarjev na oglas.
Zvezda Bridgertona kot Božička
Adjoa Andoh, britanska igralka, znana po vlogi Lady Danbury v Netflixovi seriji Bridgerton, je postala gospa Božička za Boots. Odločili so se, da Božička prikažejo v nekoliko drugačni luči. Na naslanjaču drema, dokler ni čas za dostavo daril. Toda obstaja težava – sani so prazne. Tu se pojavi gospa Božička, ki v hipu pripravi delavnico za vse škrate za zavijanje daril (iz Bootsa seveda). “Niste si mislili, da vse naredi sam“, pravi Andoh in gleda v kamero.
Bodite v koraku
s trendi
Prijavite se na novice Journal.
Božič z Vodafonom
Vodafone je znan tudi po odličnih reklamah. Za letošnji božič so se odločili igrati na čustva. Njihova božična reklama je nostalgična in spremlja različne družine in prijatelje skozi 40 let ob božiču, odkar Vodafone ponuja svoje mobilne storitve. Oglas je očarljiv, preprost in čustven.
Amazon vas bo spravil v jok
Še en solzav božični oglas prihaja iz Amazona. Odločili so se poudariti pomen vsakodnevnih dobrot in pokazati, kako lahko eno dobro delo veliko pomeni. Reklama je pravi video, ki prikazuje hišnika v gledališču. Njegov skriti vokalni talent med dnevnim prizorom odkrijejo njegovi kolegi in se odločijo, da ga bodo proslavili. Zbrani kot skupnost gledališče spremenijo v pravi uprizoritveni oder in z osvetlitvijo in spremljajočo pesmijo hišniku sporočajo, naj zapoje. Zadnji dotik je elegantna obleka, ki so jo naročili pri Amazonu. Ko njegovi kolegi sedejo na svoje sedeže, hišnik izvede klasično What the World Needs Now Is Love, s čimer pokaže svojo spektakularno vokalno moč.
Foto: Instagram (@johnlewis), Pexels