Miu Miu pop-up bralni kotički spodbujajo k preživljanju poletja z branjem
Miu Miu pop-up bralni kotički spodbujajo k preživljanju poletja z branjem

Miu Miu pop-up bralni kotički spodbujajo k
preživljanju poletja z branjem

Berite še naprej in nosite Miu Miu!

Poletje, poleg asociacij na neskončne morske horizonte, sproščena oblačila in priljubljene lanene kompleti, prinaša tudi misel na prosti čas, ki ga lahko namenite branju tiste knjige, ki že mesece (na žalost) zbira prah na polici. Poletno potovanje ni potovanje brez knjige, in sploh, kaj je življenje brez knjig? Na pomembnost branja, pa tudi poznavanja posebej feministične literature in ženskega avtorstva nas spominja tudi tako imenovana mala Prada. Italijanska znamka Miu Miu je organizirala poletne bralne stojnice po celem svetu. Prebivalce nekaterih najbolj obiskanih mest je modna hiša spomnila ne na neomejeno nakupovanje, temveč na branje. Zato vam prinašamo vse podrobnosti te knjižne senzacije.

Pradina mlajša sestrica obožuje knjige?


Čeprav je ta novica razveselila mnoge ljubitelje mode in književnosti, nas ta zgodba ljubiteljev knjig ni presenetila. Italijanska modna hiša je marca letos v Milanu organizirala svoj literarni klub. Obiskovalci tega mesta so imeli priložnost razpravljati s povabljenimi udeleženci o dveh zelo pomembnih delih s področja feministične literature. Ustvarjalnost Sibille Aleramo in Albe De Céspedes je bila v ospredju, skupaj z njihovimi deli – A Woman in Forbidden Notebook.

 Poletno branje kot ga vidi Miu Miu


Po uspešnem dogodku Literary Club-a je Miu Miu odločil, da feministična literatura ostane v središču pozornosti. Italijanska modna hiša je predstavila svoje poletne bralne stojnice Summer Reads v Milanu, Parizu, Londonu, New Yorku, Šanghaju, Hong Kongu, Seulu in Tokiu. V prvi polovici junija so bile na teh lokacijah postavljene stojnice Miu Miu. V svoji ponudbi so imeli kopije besedil treh vplivnih avtoric. A Woman Sibille Aleramo, Forbidden Notebook Albe de Céspedes in Persuasion, avtorice Jane Austen, so se znašle v središču knjižne atrakcije.

Prosto lahko rečemo, da smo veseli, da se Miu Miu ni odločila za še eno založbo, ki je odprla pop-up v obliki restavracije ali objekta, katerega namen je zgolj povečevanje dobička. Po drugi strani pa je ta znamka svoj vpliv izkoristila za to, da je v ospredje postavila žensko avtorstvo. Mala Prada je s poudarkom na avtoricah, ki so svoje delo posvetile pisanju feministične literature, poslala še eno zelo pomembno sporočilo. Obstaja majhno število blagovnih znamk, ki jim je resnično mar za teme, za katere si pogosto pripisujejo lažne zasluge. In več kot veseli smo, ko vidimo, da določena hiša ozavešča in pošilja zdravo sporočilo svoji publiki.

Foto: Instagram / @miumiu

Naloži več
Zapri