Umetna inteligenca in različni programi za umetniško ustvarjanje danes kreativnim ljudem omogočajo ustvarjanje nekih novih svetov in konceptov, ki s svojo ekstravaganco in izvirnostjo premikajo meje umetnosti. Hera Kim je lastnica studia tinkertailorart, ki s svojimi koncepti notranje opreme vsekakor premika meje. Njene cvetlične instalacije, kreativne usmeritve in urejanje prostorov za različne dogodke so poznani v umetniški industriji. Ko se poigra z nekaterimi sodobnimi orodji, pa gre vse na višjo raven. Zdaj nas je razveselila z konceptualno idejo okrasitve izložbe znamke Celine, a tudi številnih drugih priljubljenih blagovnih znamk.
Konceptualna izložba Celine
Zanimive cvetlične inštalacije, podpisane pod to južnokorejsko umetnico, dobijo drugačno dimenzijo in zagotovo jemljejo dih. Predstavljajte si izložbo, kjer abstraktne cvetlične oblike plešejo, se premikajo, izstopajo in vstopajo v prostor. Prav takšno idejo je prenesla v realnost (vsaj tole virtualno) in ustvarila modelno instalacijo, ki je zlahka navdih za aranžma. Čeprav to ni zasnova blagovne znamke in nima nobene zveze s tem, ampak le z videnjem umetnika, bi res lahko razmišljali o tem načinu pritegovanja pozornosti svojih strank.
Izložbe kot okno v blagovno znamko
Vse blagovne znamke vedo, kako pomemben je imidž … Okna in njihova razporeditev pa so tisto, čemur je treba posvetiti posebno pozornost. Od časov, ko so bile razporeditve v oknih preproste, pa vse do danes, kjer postajajo prave male umetnine ter predstavljajo vstop v svet znamke in njeno filozofijo. Priznamo, da če bi videli izložbe, kakršne, vsaj za zdaj ustvarja umetnica Hera Kim v programu Midjourney, bi zagotovo želeli vstopiti brez pomisleka. Poleg tega si oglejte še druge izložbe znanih blagovnih znamk, ki so korejsko umetnico navdihnile, da je začela ustvarjati nekaj novih umetniških svetov.
Foto: Instagram