Je Pantone letos udaril mimo? Barva, izbrana za leto 2025, je tista, s katero ni zadovoljen nihče
Je Pantone letos udaril mimo? Barva, izbrana za leto 2025, je tista, s katero ni zadovoljen nihče

Je Pantone letos udaril mimo? Barva, izbrana za leto 2025, je tista, s katero ni zadovoljen nihče

Breaking news: Razglašena je barva leta 2025 Pantone. Tokrat je omenjeni naziv prevzel odtenek Mocha Mousse. Glede na to, da že nekaj mesecev ne moremo nehati govoriti o rjavi barvi, nas to prav nič ne preseneča. Pravzaprav smo zelo veseli, da je rjava paleta še naprej v središču pozornosti. Pantone Color Institute to tradicijo neguje že 26 let. Po skrbni izbiri enega odtenka vsako leto, je tokrat izbira padla na PANTONE 17-1230, ki bo ostal znan po kofeinsko-čokoladnem imenu.

Zakaj je Mocha Mousse barva leta Pantone?

Inštitut Pantone je izjavil, da jih je pri izbiri vodil koncept celovite harmonije. Tako naj bi bila ta nežno rjava barva referenca za luksuz na eni strani in povezavo z naravnim okoljem na drugi strani. Zdi se, da je odločitev vodilo čustvo, da bi razbremenili pritisk, ki se dogaja z vseh strani na svetovnem prizorišču, in našli barvo, ki simbolizira svetlejše in nežnejše stvari, po katerih kliče naša notranjost.

Mocha Mousse je barva, ki zadovolji več čutov. Poleg tega, da je prijeten za oko, spodbuja tudi čutila okusa in vonja. Pantone bo po objavi novice izpostavil tople rjave odtenke v različnih mestih. Tako bodo sporočili, kako so trendi pri izbiri barv medcelinski kulturni fenomen. Mesta, kjer bodo te aktivacije potekale na odprtih prostorih, so New York, Šanghaj, Mumbaj in London.

Kako se izbira barva leta?

Čeprav ljudje verjamejo, da to delajo izbrani ljudje, gre za mednarodne ekipe. In odločajo se povsem nenavdihujoče – vodi jih analitika. Podatke, na podlagi katerih izvajajo analizo, so zbrali iz velike količine podatkov o potrošnikih, pridobljenih iz različnih panog, kot so moda, dizajn, kulinarika in avtomobilska industrija. Zdi se, da je bila odločitev, da Pantone barva leta 2025 nevtralno rjava, padla pod vplivom recesije. Potrošniki so se namreč obrnili k barvam, ki so lahko zelo prilagodljive in vsestranske. Zato je bila odločitev sprejeta z namenom, da sedanjo realnost spremeni v nekaj pozitivnega s poudarkom na kulturi malih priboljškov.

*Članek je prevzet z Journal.rs.

Foto: Pantone.com / Instagram / @pantone / @burimova / @matildadjerf@lea.martine /

Naloži več
Zapri