V središču praznične evforije so obdarovanje, krašenje božičnega drevesca, a tudi vsi praznični trendi na področju notranje opreme. Sredi decembra so novoletna in praznična darila že v veliki meri pripravljena in čas je, da jih zavijemo. Tako kot sledimo trendom pri krašenju jelke v prazničnih dneh, posebno pozornost namenjamo tudi darilni embalaži in trendom na tem področju. V nadaljevanju vam razkrivamo tri ultimativne trende za zavijanje daril, ki prevladujejo to sezono.
• Keep it monochromatic •
Favoriziranje monokromatskih oblačilnih kombinacij se je pokazalo tudi pri darilih. Kot eden izmed vodilnih trendov pri darilni embalaži so izstopala monokromatska darila. V tem primeru morata biti pentlja in papir, v katerega zavijemo darilo, iste barve. Prav tako je pomembno poudariti, da so tudi trendi barve, ki imajo prednost, kot so – bordo, espresso rjava in smaragdno zelena. S tem trendom bodo vsa darila, ki jih zavijete, sinhronizirana in pregledna.
• Velvet details •
Pliš je v trendu na skoraj vseh ravneh. Predstavlja enega najbolj aktualnih materialov v prazničnem času in ga pogosto integriramo v svoje outfite, v zadnjem času pa je postal imperativ glamurozno obložene praznične mize. Zato je povsem jasno, da bo eden vodilnih materialov pri darilni embalaži. V tem primeru boste potrebovali pentljo ali okrasni papir s plišastimi detajli.
• Less is more •
“Manj je več” je eden od sloganov, ki ga pogosto slišimo, tokrat pa ga uveljavljamo pri zavijanju daril. Krep papir je pravi hit, saj se s svojo nevtralnostjo zlahka zlije z ostalo dekoracijo. Za ta način pakiranja boste potrebovali krep papir in zanimive pentlje. Klasično, praktično in brezčasno. Takšen način zavijanja daril vsekakor nikoli ne gre iz mode.
Foto: TikTok / @meatsauc3, @barbs_joy / Instagram / @bymichellelei, @jessideoliveira /