Razkošen večer lepote in zdravja z lansiranjem novega kolagena theOne
Razkošen večer lepote in zdravja z lansiranjem novega kolagena theOne

Razkošen večer lepote in zdravja z
lansiranjem novega kolagena theOne

Znamka HoMEso, je v čudovitem ambientu restavracije in bistro Magnet gostilo ekskluzivni dogodek BEAUTY PARTY, na katerem so predstavili svojo najnovejšo inovacijo – prehranski dodatek theOne. hydroCollagen. Večer, posvečen združevanju zdravja in lepote, je zaznamovalo nepozabno vzdušje in udeležba številnih uglednih gostov.

BEAUTY PARTY kolagen theOne HoMEso15
Dizajn eventa: Dekor Events
BEAUTY PARTY kolagen theOne HoMEso15
BEAUTY PARTY kolagen theOne HoMEso15

BEAUTY PARTY in lansiranje theOne. hydroCollagen-a

Dogodek je privabil znane obraze iz Slovenije, Hrvaške in drugih držav. Med častnimi gosti so bili svetovno priznani plastični kirurg dr. Marko Lens, ki je na dogodek priletel iz Londona, teniška legenda in direktorica Hopman Cupa Iva Majoli, ter številni priznani slovenski kirurgi, zdravniki in lastnice kozmetičnih salonov. Med gosti je bil tudi Branko Đurić Đuro, ki je skupaj z ostalimi poskrbel za posebno energijo večera. Med gosti so bili tudi Mia in Vesna Janković. Program je z eleganco vodila Ivana Šundov, za glasbeno spremljavo in prijetno atmosfero pa je poskrbela živa glasba Dina Arapović in klaviaturiska Nada Komenić.

Voditeljica Ivana Šundov, Mija Jankovič, Vesna Jankovič
Plastični kirurg Dr. Marko Lens, Jasminka Kuzmanov
Teniška legenda Iva Majoli, Lorena Rušin
Frizerka Anita Lončar, Maja Bulc - lastnica model group agencije
Pevka Dina Arapović
Nika Uran - Manifest studio, dr. Aljoša Krt, Špela Toth
Ivana Hoti- konzultant, Iva Majoli, Lorena Rušin
Branko Đurić Đuro

Dogodek je dosegel vrhunec s predstavitvijo najnovejše inovacije – prehranskega dopolnila theOne. hydroCollagen. Ta edinstvena formulacija, podprta z znanstvenimi raziskavami, je zasnovana za podporo zdravja in lepote od znotraj. Izdelek se osredotoča na izboljšanje stanja kože, sklepov in splošnega počutja, kar odraža poslanstvo blagovne znamke, da združi zdravje in lepoto v popolno harmonijo. Predstavniki podjetja so v svojih nagovorih izpostavili pomen inovacij, predanosti in vrednot, ki jih uteleša blagovna znamka. Dogodek je znova potrdil, da HoMEso ne le sledi svetovnim trendom, temveč jih tudi ustvarja, navdušuje uporabnike in strokovnjake po vsem svetu.

Zgodba blagovne znamke HoMEso

Blagovna znamka HoMEso, prisotna že v 63 državah, slovi po inovativnih rešitvah, ki združujejo znanost, udobje in učinkovitost. Njihova misija ostaja jasna: profesionalno nego kože narediti dostopno in preprosto, kar od doma. Blagovna znamka HoMEso, je sinonim za inovacije na področju nege kože in prehranskih dopolnil. S svojo globalno prisotnostjo, vrhunsko znanstveno podprtimi formulacijami, patenti in predanostjo uporabnikom postavlja nove standarde v industriji zdravja in lepote.

 

Foto: PR

Naloži več
Zapri