Chanel je presegel samega sebe. Novo oglasno kampanjo s Timothéejem Chalametom je režiral Martin Scorsese
Nova oglasna kampanja, za katero stoji legendarni Martin Scorsese, v glavni vlogi pa nastopa Timothée Chalamet, nas uvaja v novo ero kultnega parfuma Chanel – Bleu de Chanel.
Navdihnjena z magnetizmom in brezčasnim duhom te sveže in svetle dišave, sta Scorsese, ikona sam po sebi, in Chalamet, eden najbolj drznih igralcev današnjega časa, sodelovala pri ustvarjanju sodobne podobe svobodnega in drznega samoodkrivanja.
Bleu de Chanel simbolizira moškega, ki se ne boji ranljivosti
Potem ko je leta 2020 režiral prvo kampanjo Bleu de Chanel, je Martin Scorsese še enkrat dokazal, da je kreativni genij. To je izkoristil, da bi prikazal številne obraze moškega, ki sledi svoji poti. V svetu, kjer nas bleščeče luči in slava zaslepijo pred resničnostjo, Timothée Chalamet pooseblja moškega, ki je na misiji, da najde samega sebe, sledoč svojemu instinktu v vlogi, napisani prav zanj.
“Svet se je spremenil. Obstaja še en vidik slavnih, ki je še bolj ekstremen kot pred 10 ali 15 leti,” je dejal Martin Scorsese. Ta film raziskuje občutljivo mejo med ekstremno izpostavljenostjo, ki jo prinaša slava, in težnjo igralca, da živi svoje življenje po scenariju, hkrati pa išče avtentičnost v svojem ustvarjanju. Ta film je poziv, da sprejmemo svojo esenco. Črno-bele scene, polne kontrastov, prikazujejo dualnost osebnosti zvezdnikov – to, kar je vidno navzven, in njihovo temno plat, vse z modrimi poudarki, ki simbolizirajo upanje in ponujajo kanček optimizma. To igrivo uporabo barve povzema zadnja scena, ko Chalamet skoči v skrivnostno modrino in se sooči s svojo notranjo resnico. Prav to ilustrira sporočilo kampanje: “Najdi svojo modrino, najdi samega sebe”.
Bleu de Chanel ima ravno pravo mero prepričljivosti in intenzivnosti, da predstavlja moškega, ki zavrača kategorizacijo. Moškega, ki zavrača nositi maske in ki se ne boji pokazati svoje ranljivosti, pravi Olivier Polge, hišni parfumer pri Chanelu.