V samem osrčju Romunije leži Transilvanija, regija, znana po srednjeveških mestih, gorskih verigah in gotskih gradovih. Najbolj znan je zagotovo grad Bran, ki ga je proslavila legenda o grofu Drakuli. Čeprav bi le malokdo rekel, da je bilo vreme na njegovi strani, saj je deževalo, je bilo to odlično ozadje za raziskovanje Drakulovega gradu v mraku. Veličastna zgradba, stara več kot 600 let, je vstala iz megle, pot do nje pa so osvetljevale le sveče.
Vse to je organizirala ekipa blagovnih znamk essence in Catrice za izbrane goste iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Bolgarije in Romunije. Edinstvena izkušnja je bila kombinacija avanture in zabave s predstavitvijo jesenskih novosti ličil BOOtiful obeh znamk znotraj enega najbolj znanih gradov na svetu.
Prvi večer se je začel z večerjo v luksuznem hotelu, ki so ji sledili spa tretmaji in sprostitev ob bazenu z izdelki za nego kože znamk essence in Catrice. Ustvarilo se je idealno vzdušje, ki je goste pripravilo na naslednji dan, poln različnih aktivnosti.
Izdelki Cruelty Free in hvalevredna misija
Po dolgi poti in sproščanju v hotelskem SPA-ju je bil drugi dan posvečen plemenitemu poslanstvu teh blagovnih znamk ter obisku gradu Bran. Prav Transilvanija je dom največjega zavetišča za rjave medvede na svetu – Liberty Bear Sanctuary. Če spremljate zgodbo obeh znamk, veste, koliko vlagajo v trajnostni razvoj izdelkov, pa tudi, da podpirajo združenja, kot je to, ki skrbijo za dobrobit živali.
Obisk tega svetišča bi moral biti na urniku vsakega, ki se odloči obiskati Transilvanijo. Med ogledom boste imeli priložnost izvedeti veliko o teh veličastnih bitjih, pa tudi o njihovih pretresljivih zgodbah. Mnogi od njih so bili zaprti, mučeni v cirkusih in zaprti v kletkah. Zato se ne morejo vrniti v divjino. Lahko pa gredo v to zatočišče, kjer jim omogočijo, da spet postanejo medvedi in živijo, kot se v naravi spodobi.
Znamki essence in Catrice sta to plemenito poslanstvo podprli še z donacijo zavetišču za medvede. Vsem gostom dogodka so omogočili tudi »posvojitev« svojega medveda in s tem pripomogli k širjenju zavesti o zaščiti teh veličastnih bitij. Ekskurzija ni le obogatila izkušenj vseh prisotnih, temveč je tudi poudarila zavezanost blagovnih znamk essence in Catrice okoljski ozaveščenosti in zaščiti živali.
Grad Bran, ko pade mrak
Vrhunec tridnevnega dogajanja je bila velika zabava zadnji večer v skrivnostnem gradu grofa Drakule. Z dramatično osvetlitvijo, mističnim vzdušjem in vrhunsko produkcijo je grad zaživel v glamuroznem vzdušju. Odlično se je ujela s predstavitvijo najnovejših lepotnih kolekcij znamk essence in Catrice. Gostje so uživali v glasbi, posebnih vizualnih učinkih in prostoru, okrašenem s kombinacijo mistike in luksuza, ki združuje tradicijo z modernim stilom. Skrbno načrtovane aktivnosti – od kotičkov za ličenje in predstavitve novih izdelkov obeh znamk do posebnih presenečenj v gradu – so zagotovile, da je dogodek ponudil vse, kar bi pričakovali od vodilnih znamk ličil.
Blagovni znamki essence in Catrice sta ponovno dokazali svojo kreativnost in sposobnost organizacije dogodkov, ki ne le promovirajo najnovejše trende ličenja, temveč ustvarjajo doživetja, ki presegajo tradicionalne promocije in pustijo nepozaben vtis na vseh udeležencih. Ta dogodek si bomo zapomnili kot enega najbolj vznemirljivih makeup dogodkov v letu, vsi gostje pa so se res zabavali in se imeli #BOOtiful.
Foto: PR, privatna arhiva