Predstavljamo vam zgodbo o najuspešnejši znamki slavnih. V prvih 40 dneh je zaslužila 100 milijonov dolarjev
Predstavljamo vam zgodbo o najuspešnejši znamki slavnih. V prvih 40 dneh je zaslužila 100 milijonov dolarjev

Predstavljamo vam zgodbo o najuspešnejši znamki slavnih. V prvih 40 dneh je zaslužila 100 milijonov dolarjev

Ekipa Journala vedno išče nove izdelke za nego kože in ličila, vendar je čas, da razširimo svoja lepotna obzorja. Zato vam predstavljamo novo mini kolumno, v kateri vam bomo podrobneje predstavili zgodbe in vsebine različnih lepotnih znamk, od tistih univerzalno priljubljenih do tistih manj znanih. Popeljali vas bomo skozi inovativne in navdihujoče izdelke blagovnih znamk in poskrbeli za podroben vpogled v njihovo zgodbo. Dovolite nam, da vas popeljemo na pot odkrivanja in raziskovanja, saj lepota ni samo v izdelkih, ki jih uporabljamo, ampak tudi v zgodbah, ki stojijo za njimi.

Blagovna znamka Fenty Beauty je bila ustanovljena 8. septembra 2017. Ikona pop glasbe Rihanna je ustvarila lastno blagovno znamko, »da bi vključila ženske po vsem svetu«. Pri tem se je osredotočila na široko paleto odtenkov kože, ki jih je tradicionalno težko ujemati. Razvila je formule, ki delujejo za vse tipe kože, in določila univerzalne odtenke. Njena vizija je bila predvsem navdihovanje. Rihanna je leta izpopolnjevala svojo tehniko ličenja, jo preizkušala v zaodrju, na odru in v resničnem življenju. Prvi izdelek blagovne znamke je postal priljubljen zaradi svoje široke inkluzivnosti za različne odtenke kože, Pro Filt’R Foundation, ki je bil prvotno predstavljen s 40 odtenki in se je od takrat razširil na 50.

Ličila so tu, da se z njimi zabavate. Nikoli ne smejo ustvarjati pritiska. Nikoli ne bi smela delovati v uniformi. Pogumno tvegajte in si drznite narediti nekaj novega ali drugačnega. – Rihanna

Fenty Beauty

Inkluzivnost

Rihanna vsekakor vodi pot s svojo neustrašno reinvencijo, ki oživlja edinstveno vizijo lepote, ki je ženstvena in razdražljiva, individualna in vključujoča, ter vedno pritegne zanimanje lepotnih navdušencev po vsem svetu. Od oblikovanja embalaže do razvoja formule in odtenkov je globoko vpletena v vse vidike ustvarjanja blagovne znamke in vedno bo.

Prav zaradi svoje inkluzivnosti, torej ponujanja raznolike palete odtenkov, ki pristajajo širokemu spektru tenov kože, je znamka Fenty Beauty postala priljubljena med lepotnimi navdušenci in vizažisti. Ta pristop, ki razmišlja v prihodnost, skupaj z močno marketinško strategijo znamke, je Fenty ustvaril neverjetnih 100 milijonov dolarjev v samo prvih 40 dneh obstoja. Prvi globalni kozmetični izdelek, Fenty Beauty by Rihanna, je bil hkrati premierno predstavljen na spletu in v 1.620 trgovinah v več kot 17 državah.

Neverjeten uspeh

Prav zaradi svoje inkluzivnosti, torej ponujanja raznolike palete odtenkov, ki pristajajo širokemu spektru tenov kože, je Fenty Beauty postal priljubljen med lepotnimi navdušenci in vizažisti. Ta pristop, ki razmišlja v prihodnost, skupaj z močno marketinško strategijo znamke, je znmaki ustvaril neverjetnih 100 milijonov dolarjev v samo prvih 40 dneh obstoja.

Imperij Fenty

Rihanna se seveda ni ustavila le pri ličenju, zato smo bili v teh sedmih letih priča širitvi znamke z dodatki – Fenty Skin, Fenty Fragrance in najnovejši Fenty Hair. Ker se priljubljenost blagovne znamke nadaljuje in izdelki prejemajo številne pozitivne ocene, se veselimo, da bomo videli, kaj je Rihanna načrtovala za naprej.

Spodaj je seznam najbolj prodajanih izdelkov priljubljene blagovne znamke.

Foto: Instagram (@fentybeauty), Fenty Beauty

Naloži več
Zapri