Keune družina v Dubrovniku: Prvi Keune Family Manifest je privedel globalne ambasadorje blagovne znamke, nove trende in glamur
Prejšnji vikend je v Dubrovniku potekal prvi Keune Family Manifest, globalni dogodek, ki je zbral najboljše svetovne ambasadorje blagovne znamke Keune, salone, frizerje in influencerje, med njimi tudi Ivo Radić in Teuto Mesaroš. Keune Family Manifest je prestižno tridnevno srečanje, ki sta ga vodila lastnik in predsednik George Keune ter Eelco Keune, CEO podjetja Keune. Obiskovalci so imeli priložnost sodelovati v različnih aktivnostih, kot so pool party, BBQ party, joga ob sončnem vzhodu in kosilo v starem mestnem jedru. Srečanje je združilo veliko Keune družino, ki je še enkrat pokazala svojo kakovost in predanost vsem svojim članom.
“Keune Family Manifest je v čudovitem Dubrovniku združil najboljše frizerske profesionalce z vsega sveta, našo globalno Keune družino. Od nekdaj smo predani gradnji najboljših partnerstev in zagotavljanju podpore našim partnerjem, zato resnično uživam v vsakem srečanju s to neverjetno skupnostjo strokovnjakov in nadarjenih ljudi,” je dejal George Keune, lastnik in predsednik Keune Haircosmeticsa.
Keune Style v Revelinu
Ob tej priložnosti je svetovni kozmetični velikan Keune predstavil Keune Style, novo linijo izdelkov za profesionalno stiliziranje las. Nova linija izdelkov Keune Style je bila predstavljena ob gala večerji na glamuroznem showu in frizerski reviji v utrdbi in klubu Revelin, enem izmed najboljših 100 klubov na svetu. Gostje so uživali v glasbi izbranega godalnega kvarteta, dinamičnih nastopih plesne skupine in očarljivem plesu na svili. Keune Family Manifest je bil pravi prikaz stila, inovacij in luksuza, ki je pustil neizbrisen vtis na vse prisotne.
Trije vodilni globalni ambasadorji Keunea so prikazali svoje frizerske kreacije: Boris Obreški, Luke Benson in Mark van Westerop. Osredotočili so se na stiliziranje, pri čemer so ambasadorji prikazali svoje veščine v modernih, trendovskih, futurističnih frizurah ter še enkrat dokazali, kako Keune s svojimi izdelki pomika meje in postavlja trende v svetu friziranja. Priložnost, da svoje kreacije dopolnijo in poudarijo spektakularni styling las so imeli tudi Juraj Zigman, hrvaški oblikovalec svetovnega slovesa, ki oblači številne znane osebnosti, ter hrvaški oblikovalski duo Klisab, ki sta za to priložnost posebej oblikovala kreacije za več kot 35 modelov.
V okviru Keune Family Manifesta in predstavitve linije Style je potekal tudi masterclass, na katerem sta novo linijo izdelkov Keune Style predstavila Mark van Westerop in Kanso akademija, predavanje o poslovanju pa je imel Karl De Witte.
Linija razvita v sodelovanju s frizerji in znanstveniki
Keune v novi paleti izdelkov Keune Style združuje sestavine visoke učinkovitosti, etične formulacije in najnovejša znanstvena dognanja. Kot nosilec prestižnega certifikata B Corp, ki ocenjuje družbeni in okoljski vpliv podjetja, Keune z novo linijo veganskih in cruelty-free izdelkov še enkrat potrjuje svojo zavezanost trajnosti in družbeni odgovornosti.
Revolucionarne formule izdelkov Keune Style preoblikujejo standarde stiliziranja las. Razviti so bili v sodelovanju z znanstveniki in frizerji iz najboljših svetovnih salonov, znanih po ustvarjanju spektakularnih videzov za Saint Laurent, Louis Vuitton, Prado in mnoge druge. V zadnjih dveh letih je Keune sodeloval na vseh svetovnih modnih tednih z najbolj znanimi stilisti, med njimi tudi Eugene Souleiman, da bi pridobili vpogled v potrebe vrhunskih stilistov in razvili najboljše izdelke v kategoriji stylinga. Oslanjajoč se na stoletno tradicijo znanstvenih inovacij v profesionalnem stiliziranju las, so vrhunski znanstveniki Keunea ustvarili linijo za transformativne rezultate, ki so vidni in otipljivi.
Bodite v koraku
s trendi
Prijavite se na novice Journal.
Revolucija v profesionalnem stiliziranju las
Nova paleta izdelkov za stiliziranje las dodaja volumen in teksturo, ščiti lase, definira in gladi, vsi izdelki pa so primerni za kombiniranje, mešanje in plastenje. Nova linija Keune Style zagotavlja vidno transformacijo las z uporabo tehnologij, kot je Bond Fuser za zaščito pred toploto do 230°C in prebiotiki, ki prispevajo k zdravju lasišča.
Da bi še dodatno izboljšal uporabniško izkušnjo, je Keune celotno linijo izdelkov Style prenovil z novo embalažo. Novi izdelki niso le zelo funkcionalni in odlično izgledajo, temveč imajo tudi nov luksuzni vonj, ki dopolnjuje vrhunske zmogljivosti vsakega izdelka.
Veganske in cruelty-free formule ter odgovorno poslovanje
Keune je globoko zavezan etičnim načelom in vodi se z visokimi vrednotami. Celotna nova kolekcija Keune Style je cruelty-free, kar pomeni brez okrutnosti do živali. Keune je ponosen tudi na veganski pečat, ki ga nosijo vsi izdelki razen Restylera. Razlog za to je dejstvo, da alternativne sestavine niso bile zadostne in niso ustrezale Keuneovim visokim standardom kakovosti.
Kot nosilci B Corp certifikata, Keune izpolnjuje najvišje standarde družbene in okoljske odgovornosti. Njihovo delovanje je usmerjeno v ustvarjanje boljšega sveta za prihodnje generacije, od pridobivanja trajnostnih sestavin do zmanjšanja ogljičnega odtisa.
„Imamo 104-letne izkušnje, znanost pa je bila vedno v središču vsega, kar počnemo. Vedno proizvajamo brez okrutnosti do živali in trajnostno, zato smo še toliko bolj ponosni na prejeto B Corp certifikacijo. Pravilno delati prave stvari je vedno bilo v naši DNK. Takšna je tudi naša nova kolekcija Keune Style,“ je izjavil Eelco Keune, CEO Keune Haircosmeticsa.
Novi izdelki Keune Style so na voljo v izbranih Keune frizerskih salonih in na spletni strani.
Foto: PR