Velika vrnitev na lepotno sceno nekoč najbolj priljubljene palete senčil
Velika vrnitev na lepotno sceno nekoč najbolj priljubljene palete senčil

Velika vrnitev na lepotno sceno nekoč
najbolj priljubljene palete senčil

Za vse milenijce tam zunaj paleta senčil Naked ne potrebuje predstavitve. Mogoče ima kdo na dnu svojega kozmetičnega kovčka še napol prazno različico. Za tiste, ki niso tako dobro seznanjeni, je paleta senčil za oči z 12 odtenki vsebovala vrsto nevtralnih mat, satenastih in kovinskih odtenkov, ki so potekali od svetlih na enem koncu do temnih na drugem. Ta ena paleta je bila absolutni sveti gral in sanje vsakega dekleta, ki je zvesto sledilo svetovnim lepotnim blogerkam in njihovim YouTube tutorialom.

Urban Decay Naked paleta senčil

Dolgo preden je TikTok omogočil, da je kozmetični izdelek čez noč postal viralen, je Urban Decay Naked Palette uspelo postati eden najbolj priljubljenih izdelkov ličenja vseh časov. Njegova priljubljenost, ki je bila predstavljena leta 2010, je skoraj takoj narasla zaradi revij in videoposnetkov na YouTubu ter postala priljubljen izdelek profesionalnih umetnikov ličenja in lepotnih navdušencev. V osmih letih je bila originalna paleta prodana v več kot 30 milijonih izvodov in ustvarila ogromno franšizo, ki je imela dodatke, kot so palete Naked Heat, Naked Cherry in Naked Reloaded.

Potem, leta 2018, je znamka objavila, da ukinja proizvodnjo palete Naked, na veliko žalost številnih oboževalcev.

Velika vrnitev najljubše palete Naked

Pred kratkim je Urban Decay razveselil oboževalce, ko je objavil, da se je po šestih letih originalna Naked paleta senčil vrnila v omejeni izdaji z novo in izboljšano formulo. Ta ikonična nevtralna paleta se je vrnila zaradi povpraševanja ljudi – na voljo so omejene količine. Prvotna različica je bila od izida prodana za več kot milijardo dolarjev in 30 milijonov izvodov.

Razpoložljivost

V ZDA bo paleta Naked na uradni spletni strani Urban Decay in spletni strani Ulta Beauty na voljo 4. avgusta, medtem ko bomo v Evropski uniji morali počakati do 6. septembra. Spodaj preberite seznam lansiranj na drugih trgih.

Kanada – 9. avgust na spletu in 27. september v trgovinah

Čile – 1. september

Velika Britanija – 4. september

Kitajska – 1. oktober

Avstralija – 29. oktober

Indija – 1. november

Preostali del Latinske Amerike – 2. januar 2025.

Foto: Instagram (@urbandecaycosmetics)

Naloži več
Zapri