Predstavljamo vam zgodbo o lepotni znamki in njenem izdelku, ki je postal prava spletna senzacija
Predstavljamo vam zgodbo o lepotni znamki in njenem izdelku, ki je postal prava spletna senzacija

Predstavljamo vam zgodbo o lepotni znamki in njenem izdelku, ki je postal prava spletna senzacija

Ekipa Journala vedno išče nove izdelke za nego kože in ličila, vendar je čas, da razširimo svoja lepotna obzorja. Zato vam predstavljamo novo mini kolumno, v kateri vam bomo podrobneje predstavili zgodbe in vsebine različnih lepotnih znamk, od tistih univerzalno priljubljenih do tistih manj znanih. Popeljali vas bomo skozi inovativne in navdihujoče izdelke blagovnih znamk ter poskrbeli za podroben vpogled v njihovo zgodbo. Dovolite nam, da vas popeljemo na pot odkrivanja in raziskovanja, saj lepota ni samo v izdelkih, ki jih uporabljamo, ampak tudi v zgodbah, ki stojijo za njimi.

 

Potem ko smo ChatGPT vprašali, kateri izdelek za nego kože je trenutno št. 1 na trgu, smo ga povprašali tudi o najbolj priljubljeni znamki. Odgovoril je, da je trenutno ena najbolj priljubljenih blagovnih znamk Rare Beauty. Zdi se nam, da bo tako ostalo še dolgo, zato vam predstavljamo zgodbo znamke Rare Beauty.

rare beauty

Lepotno znamko je leta 2020 lansirala Selena Gomez, znana pevka in igralka. Usmerjena je k redefiniranju lepote s poudarkom na pristnosti, vključenosti in duševnem zdravju. Rare Beauty se postavlja kot “več kot blagovna znamka ličil” in spodbuja idejo, da lepota prihaja od znotraj in ni opredeljena z družbenimi standardi. Rare Beauty je najhitreje rastoča lepotna blagovna znamka na družbenih medijih. Ta znamka je samo februarja 2023 pridobila 400.000 sledilcev na TikToku in več kot 600.000 sledilcev na Instagramu, danes pa ima več kot 7 milijonov sledilcev na Instagramu in več kot 4 milijone na TikToku.

Zvezdniški izdelek – Soft Pinch Liquid Blush

Blagovna znamka ponuja široko paleto izdelkov za nego obraza, ličil in drugih lepotnih izdelkov, ki so na voljo v številnih odtenkih, ki ustrezajo različnim tonom kože. Najbolj znan izdelek je zagotovo Soft Pinch Liquid Blush. To rdečilo je ultra pigmentirano in potrebujete le majhno pikico na vsakem licu. Enostavno in enakomerno se zabriše le s prsti ali gobico, na videz in otip pa je kot koža namesto ličil. Izdelek se prodaja po ceni 29 evrov, v letu 2022 pa je bilo prodanih več kot 3,1 milijona izvodov.

rare beauty soft pinch liquid blush
@rarebeauty

🎀☁️✨💝: me if you even care Pro Artist @Reneeefthymiou wears the Soft Pinch Liquid Blush in Bliss #findcomfortbodycollection #softpinchliquidblush #softpinch #rarebeautyblush #liquidblush #blush #blushhack #coquette #coquetteblush

♬ original sound - Kayla Ortiz

Naši favoriti

Poleg rdečila so med uspešnicami v ponudbi znamke tekoči puder in puder v prahu, črtalo za ustnice, maskara, olje za ustnice, bronzer v stiku in tekoči osvetljevalec. Izdelki so priljubljeni zaradi svojih visokokakovostnih formul, ki so lahke, dolgotrajne in enostavne za uporabo. Poleg linije ličil ima Rare Beauty tudi linijo izdelkov za nego telesa. Ponudba vključuje gel za prhanje, losjon za telo, kremo za roke, obliže za oči, aromaterapevtski svinčnik z gelom in dišavno meglico.

 

Foto: TikTok (@rarebeauty), Rare Beauty

Naloži več
Zapri