Po eksperimentiranju z dekorativno kozmetiko nam je Hailey Bieber pripravila še eno poslastico za nego kože – Rhode predstavlja nov izdelek, ki je nekoliko presenetljiv, glede na trenutni asortiman blagovne znamke.
Novost pri lepotni znamki Rhode je maslo za obraz in telo, ki pa ga dela še posebej izjemnega to, da ga promovira legendarna manekenka Claudia Schiffer!
Spoznajte Rhode Barrier Butter
Ime novega izdelka je Barrier Butter in je maslo za globinsko obnovo kožne bariere. Gre za bogato, maslu podobno teksturo, ki je namenjena obnavljanju kože, tako na obrazu kot tudi na telesu. Barrier Butter pomaga ohranjati vlago v koži do 24 ur, zahvaljujoč sestavinam, ki ne le vlažijo, temveč ustvarjajo zaščitno pregrado na površini kože. Po štirih tednih naj bi Barrier Butter obnovil kožno bariero, zmanjšal videz gub in izboljšal splošno zdravje ter odpornost kože.
Barrier Butter vsebuje 13 različnih sestavin, med katerimi izstopajo štiri najpomembnejše. Pet vrst hialuronske kisline z različnimi molekularnimi masami in poliglutaminska kislina delujeta kot humektanti ali hidrofilni vlažilci, ki pomagajo zadržati vlago v kožo. Murumuru maslo ustvarja zaščitni sloj na koži in jo mehča, kar je eden izmed najljubših sestavin znamke Rhode. Družbo mu delajo ceramidi, ki neposredno pripomorejo k obnovi kožne bariere.
Kako uporabljati Rhode Barrier Butter?
Izdelek je zasnovan kot bogata nočna krema ali maska za večerno nego. Če imate zelo suho kožo, ga lahko pozimi uporabljate tudi namesto dnevne kreme. Zaradi močnih učinkov je primeren tudi za nego suhih predelov, kot so komolci, kolena in obnohtna kožica.
Barrier Butter je na voljo v dveh velikostih: večji “On-The-Shelf” z 150 ml in manjši “On-The-Go” z 40 ml – eden za domačo uporabo in drugi za na pot, ki ga lahko imate vedno v torbici.
Zakaj mu napovedujemo zvezdniški status?
Tehnika “slugging” ostaja zelo priljubljen način obnove kože, še posebej v zimskem času. Barrier Butter je pravzaprav ustvarjen za tovrstno nego. Čeprav je namenjen normalni do zelo suhi koži, ga lahko uporabljajo vsi tipi kože, saj je dermatološko testiran. Prav tako je primeren za občutljivo kožo in ni komedogen, kar nas je presenetilo, saj problematična koža običajno težko prenaša bogatejše teksture.
Rhode je zasnovan kot blagovna znamka, osredotočena na hidratacijo in doseganje tistega, kar Hailey Bieber imenuje “glowy dumpling” sijaj kože. Zato je večina izdelkov prilagojena potrebam normalne in suhe kože. V prihodnosti pa bi si želeli nekoliko več eksperimentiranja z izdelki, ki bi na primer omogočili sijočo kožo, a hkrati uravnavali sebum pri mešani in mastni koži.
Izdelek bo na voljo od 28. oktobra, cena za večje pakiranje bo 38 dolarjev, za manjše pa 22 dolarjev.
Foto: Instagram (@rhode)