Serena Williams je zaplula v lepotne vode: Razkrivamo vse o njeni znamki Wyn
Serena Williams je zaplula v lepotne vode: Razkrivamo vse o njeni znamki Wyn

Serena Williams je zaplula v lepotne vode:
Razkrivamo vse o njeni znamki Wyn

Ker so se kozmetične znamke izkazale za zelo donosen poslovni model, vse več uspešnih ljudi vlaga v to vejo industrije.

Tovrsten posel je postal priljubljen med svetovnimi športnicami, med prvimi pa je srečo poskusila Ana Ivanović. Aprila letos se ji je pridružila Serena Williams, ki je ustanovila svojo lepotno znamko Wyn. Pri tej blagovni znamki je bilo sprejetih veliko pametnih marketinških odločitev, v nadaljevanju jih bomo navedli nekaj.

Wyn – lepotna znamka, za katero stoji teniška igralka Serena Williams

Prva stvar, ki jo opazimo, je zelo vpadljiva barva embalaže. Naključje ali ne, Serenina ekipa se je odločila za ta odtenek celotne blagovne znamke prav zato, ker je enak tistemu, v katerem so izdelane teniške žogice. Promocijske fotografije so pogosto posnete na teniškem igrišču, da bi potrošniki najprej povezali lepotno industrijo in šport.

Druga stvar je vključevanje. Potem ko je Rihanna s svojo znamko Fenty beauty premaknila meje pri številu odtenkov tekoče podlage, ji sedaj sledijo vsi. Serena je preko svoje znamke za nas pripravila kar 36 odtenkov

Tretja pomembna stvar – cenovni razred. Ta poslovna poteza je podobna tisti, ki jo je nekoč promovirala Emily Weiss prek Glossierja – vsi izdelki so v cenovnem razredu od 18 do 29 ameriških dolarjev. To pomeni, da cena nobenega izdelka ne presega 30 ameriških dolarjev, zaradi česar je ta znamka dostopna množicam.

Kje vse lahko kupimo izdelke Wyn?

Zaenkrat prodaja poteka preko uradne spletne strani Wyn, izdelke pa je mogoče testirati in kupiti v vseh lepotnih trgovinah Ulta v ZDA. Svojo kozmetiko v okviru te kozmetične verige prodajata tudi Kylie Jenner in Bella Hadid, ki sta podpisali ekskluzivno pogodbo za prodajo parfumov.

Ne vemo, ali bo Wyn kmalu prišel na evropski trg, a ker so ocene večinoma dobre – upamo, da bo. Vsekakor dobra poteza in poslovna strategija ene najuspešnejših teniških igralk v zgodovini belega športa.

Foto: Instagram / @wyn

Naloži več
Zapri