Čakanja je konec: Težko pričakovana kampanja Rihanna x J’adore Dior je tu – bodite med prvimi, ki jo boste videli
Čakanja je (uradno) konec
1. september, 20.00 – čas, ko je predvidena premiera nove promocijske kampanje za parfum J’adore. Hollywoodska igralka Charlize Theron je bila dvajset let obraz tega parfuma, zdaj pa se osredotoča na podpiranje njihove linije za nego kože in nakita.
Njeno mesto je z današnjim dnem zasedla ena najbolj priljubljenih pevk 21. stoletja – Rihanna. Kljub dejstvu, da ima lastno blagovno znamko, je to ni ustavilo pri podpisu ene vodilnih svetovnih lepotnih pogodb. Parfumske kampanje so zagotovo najbolj donosne, včasih pa trajajo tudi desetletja. Spodaj z vami delimo novo kampanjo J’adore Dior, v kateri igra Rihanna. Čakanja je tako (uradno) konec.
Vse se sveti, vse je zlato
Parfum J’adore Dior se je prvič pojavil v prodaji leta 1999, od leta 2004 pa je njegov obraz igralka Charlize Theron. Marketinška ekipa Dior je letos napovedala, da bo to vlogo prevzela Rihanna, novi videospot pa je luč sveta ugledal danes, 1. septembra.
Za samo promocijsko kampanjo stoji genialni Steven Klein, Rihanna pa se pojavi v prvem kadru ob taktih njene pesmi “Love on the brain”. Vodstvo LVMH je poudarilo, da je bila pevka z Barbadosa povsem logična izbira. Trženje tega parfuma je vedno temeljilo na promociji močnih žensk, ki navdihujejo, Rihanna pa je vse v enem – umetnica, podjetnica, mati dveh otrok in predvsem – humanitarka. Z njo se začenja novo obdobje Dior Beauty.
Rihanna x J’adore Dior kampanja je končno tu
Na začetku videospota se pevka pojavi v Diorjevi obleki, ki jo je že nosila, z očali in kapo, ki sta že vrsto let del njenega osebnega stila. Nekje na polovici se spremeni v tako imenovano Diorjevo zlato boginjo.
To je zagotovo obleka, ki se bo pojavila na promocijskih fotografijah v tisku, pa tudi na reklamnih panojih. Začenja se obdobje Rihanna x J’adore Dior in priča smo njegovemu ogromnemu globalnemu vplivu.
Foto: Steven Klein x Dior, Instagram / @dior