Ko razmišljamo o lepotnih trendih, ugotavljamo, da večino novih izdelkov, trikov in trendov odkrijemo na družbenih omrežjih. Večina ljudi je danes kronično prisotna na spletu vsaj polovico, če ne celo večji del svojega življenja. Zato je internet postal prostor, ki nas je naučil, kako se ličiti. Včasih naletimo tudi na povsem izobraževalno vsebino in odkrijemo izdelke, za katere sploh nismo vedeli, da obstajajo. Eden takšnih je kitajska papirnata šminka ali rdečilo za ustnice.
@elpltt_ Ancient chinese paper lipstick ‼️ this is so cool i gonna go get my nerd on and do more research video ib: @Daus Mendoza #makeuphacks
♬ original sound - elise
Kako se uporablja papirnata šminka?
Rdečilo za ustnice oziroma šminka prihaja v škatli kvadratne oblike, ki izgleda, kot da je narejena iz kartona. V njej so listki v rdeči barvi. Ko jih podrgnemo po koži, ne pustijo nobenih sledi. To je zato, ker potrebujejo aktivacijo. Listič je potrebno namočiti v vodo ali ga poškropiti z njo. Barva se takoj aktivira, kot akvarel, in vse, kar morate narediti, je, da listič postavite med ustnice. Pomembno je biti previden, saj so listki zelo pigmentirani in barva lahko ostane na prstih. Učinek, ki ga puščajo, je bolj podoben tistemu, kar dosežemo z lip stain izdelkom. Poleg ustnic lahko pigment uporabite tudi kot rdečilo. Celotna embalaža je kompaktna in jo lahko nosite v torbi. Takšen tip izdelka je zelo zanimiv, in čeprav ni na voljo pri nas, nas spodbuja, da se več naučimo o zgodovini ličenja.
Bodite v koraku
s trendi
Prijavite se na novice Journal.
Ali bi lahko stvari iz preteklosti postale prihodnost?
Težko. Čeprav se zdi, da je papirnata šminka okolju prijaznejša izbira, je lepotna industrija neustavljiva mašina, ki služi na račun trendov in inovacij. Po podatkih Forbes-a je leta 2023 na globalni ravni zaslužila 570 milijard dolarjev. Čeprav obstajajo poskusi zmanjšanja odpadkov z izdelki za ponovno uporabo, kot so šminke Lisa Eldridge, so ti poskusi v primerjavi z globalno proizvodnjo zanemarljivi. Vendar pa lahko zahvaljujoč nekaterim ustvarjalcem vsebin, kot je Erin Parsons, le občudujemo, kako so bile v preteklosti izdelana ličila. Ne samo, da so bili izdelki zasnovani z mislijo na njihovo uporabnost, ampak so bile embalaže narejene tako, da je bil vsak kos majhno umetniško delo.
Foto: Instagram (@sarasampaio) / Tiktok (@elpltt_)