Obstaja kup specifičnih not, ki jih povezujemo z najboljšimi parfumi. Parfumi mošusa, vrtnice, pačulija in vanilije so pogosto na prvem mestu, a parfumi z vonjem češnje nas popeljejo v popolnoma novo dimenzijo dišav. Češnje vidimo povsod, od oblačil do nohtov, častno mesto pa zasedajo tudi v svetu parfumov.
S svojo sladko in osvežujočo aromo češnja dišavam ne doda le prefinjenega pridiha, temveč pri uporabniku parfuma s češnjevo noto pogosto vzbudi romantično nostalgijo in evforijo. Do popolnosti so zmešane z notami, kot so usnje, mandelj, cedra in sliva, da ustvarijo kompleksne, nosljive in edinstvene dišave. Idealni so za dodajanje sladkosti, hkrati pa ohranjajo dimljene, lesne note, ki jih imamo radi.
Češnja v parfumih
Češnja ima kot sadna sestavina v parfumih dolgo in bogato zgodovino. Že od pradavnine so češnje v mnogih kulturah simbol plodnosti, ljubezni in veselja. Njihova sladka aroma ni le užitek za brbončice, ampak tudi za nos. Prva uporaba češnje v parfumih sega v 17. in 18. stoletje, ko so parfumerji začeli eksperimentirati s sadnimi notami, da bi obogatili svoje dišavne kompozicije. Ne glede na to, ali se uporablja kot glavna nota ali kot del kompleksne kompozicije dišave, češnja vedno pusti svoj značilen podpis na vsakem parfumu, ki jo uporablja.