Ena izmed priljubljenih regijskih znanih osebnosti, Dunja Jovanić, že vrsto let ostaja na vrhu seznama vplivnih žensk v Srbiji in v regiji. Nedavno smo spremljali Bécation, dogodek, za katerim stoji Dunja, CEO podjetja BÉBÉ by Dunja, ki je vzbudil veliko simpatij in prinesel novo kolekcijo Watermelon. To podjetje se je od ustanovitve do danes razvilo v eno vodilnih blagovnih znamk na trgu, katerih kosi se razprodajo že v predprodaji ali takoj po objavi. Ponovni prihod izdelkov na njenem spletnem mestu se pričakuje enako nestrpno kot nova kampanja. V teh treh letih ji je uspelo ustvariti brezčasne kose, ki sestavljajo kapsulno garderobo vsake modne poznavalke.
Njene korake in najnovejše podvige smo vajeni spremljati in pričakovati z veliko nestrpnostjo, zato nas vedno neizmerno razveseli, ko se pojavi nov korak znamke BÉBÉ. Ker je treba podjetnice brezkompromisno podpirati, se tudi tokrat podajamo v eno izmed female boss avantur. Dunja Jovanić je namreč odprla vrata svoje nove pisarne BÉBÉin ekskluzivno za Journal razkrila vse podrobnosti o novem podvigu.
SRAJCA IN KRILO: THE MANNEY (CONCEPT STUDIO 6), TOP: BÉBÉ DUNJE JOVANIĆ, SANDALI: WANDA NOVAK (CONCEPT STUDIO 6), UHANI: ZLATI NAKIT (TRGOVINA BUDOAR)
Blagovna znamka BÉBÉ je bila ustanovljena pred tremi leti. Ali ste v trenutku ustanovitve imeli predstavo o tem, da boste dosegli tako velik uspeh?
DUNJA: Ko imate vpliv, je morda glavni cilj, da na podlagi svojega vpliva ustvarite znamko, ki bo z vami rasla. Na tem sem delala in razmišljala dolga leta, in vse moje sanje o znamki so se začele uresničevati od marca 2021 naprej, ko so izšli prvi trije BÉBÉ izdelki. Seveda takrat nisem imela predstave, kaj je tekstil in na kakšen trg vstopam. Vendar sem imela ogromno željo in voljo, da ustvarim izdelke, ki so po mojem mnenju manjkali na trgu. Vedela sem, da imam veliko ljudi, ki me spremljajo in imajo radi iste stvari kot jaz, zato sem domnevala, da bodo ti izdelki našli pot do njih. Vendar je to, kar se je zgodilo v zadnjih treh letih, popolnoma preseglo vsa moja pričakovanja, želje in domneve.
Obleka: Zara
Kaj je pripomoglo k temu, da je blagovna znamka postala regionalno znana (in zelo zaželena)?
DUNJA: Na prvem mestu je pristen odnos z mojimi sledilci in zaupanje, ki sem ga gradila zadnjih deset let. Poleg tega gre za izdelke, ki so namenjeni vsem. A kar je najpomembneje, za celotno zgodbo stoji kakovosten izdelek, ki ne bo šel iz mode po dveh mesecih ali se uničil po dveh pranjih.
Suknjič in hlače: Roman, Top: Bébé by Dunja Jovanić, Uhani: Goldy Jewelry (Budoar Store), Čevlji: Gia Borghini (Koncept Studio 6)
Suknjič in hlače: Roman, Top: Bébé by Dunja Jovanić, Uhani: Goldy Jewelry (Budoar Store), Čevlji: Gia Borghini (Koncept Studio 6)
Ali obstajajo in kdo so tvoji vzorniki iz svetovne influencerske scene?
DUNJA: Glede na to, da pred desetimi in več leti ni obstajala šola za influencanje, sem se svojega prvotnega posla učila od svojih tedanjih vzornikov. Od velikih svetovnih influencerjev, kot sta Desi Perkins, Negin Mirsalehi in mnogi drugi. Danes ne bi rekla, da imam vzornike, vendar spremljam vse, kar se dogaja v svetu. Spremljam, kaj delajo zvezdniški brendi, ki imajo trenutno zagotovo najboljši in najbolj inovativen marketing.
Srajca in hlače: The New Arrivals (Koncept Studio 6), Perilo: Bébé by Dunja Jovanić, Sandali: Vanda Novak (Koncept Studio 6)
Glede na to, da so BÉBÉ izdelki zelo priljubljeni in razprodani v rekordnem času, katero lastnost izdelkov bi izpostavila kot najpomembnejšo?
DUNJA: Kakovosten izdelek, ki ga vsak potrebuje, in poleg tega je v večini primerov večnamenski. Kar je zanimivo, je to, da je večfunkcionalnost izdelkov zelo pomembna lastnost naše blagovne znamke, ki so jo prinesli naši kupci. Na primer, na samem začetku smo lansirali tri izdelke, namenjene spanju. Naši kupci so rekli: “To je preveč lepo in udobno, da bi bilo nošeno samo doma, to želimo nositi tudi zunaj.” Tako so nam dali popolnoma novo dimenzijo. Tako se je blagovna znamka začela razvijati v smeri izdelkov, ki niso strogo namenjeni za nošenje doma.
Srajca in hlače: The New Arrivals (Koncept Studio 6), Perilo: Bébé by Dunja Jovanić, Sandali: Vanda Novak (Koncept Studio 6)
Ali vstop v nov prostor pomeni novo poglavje za BÉBÉ?
DUNJA: Absolutno! Novo leto, nov prostor, nova energija, novi člani ekipe, novi cilji! Zelo smo uživali v opremljanju tega prostora, čeprav je trajalo skoraj šest mesecev, a ko vstopite skozi ta vrata, je vse tako BÉBÉ.
Suknjič in hlače: Roman, Top: Bébé by Dunja Jovanić, Uhani: Goldy Jewelry (Budoar Store), Čevlji: Gia Borghini (Koncept Studio 6)
Ali je obstajal prostor, ki je služil kot navdih za oblikovanje nove pisarne?
DUNJA: Ni bilo nekega konkretnega prostora, ki bi nam služil za to, temveč smo najprej začeli z željo, da imamo pravi BÉBÉ office s Pinteresta. Tako je tudi bilo. Pisarne so večinoma v belih in roza tonih, medtem ko je moja pisarna malo mehkejša in nežnejša, z nude toni, oblački po stenah itd.
Suknjič in hlače: Roman, Top: Bébé by Dunja Jovanić, Uhani: Goldy Jewelry (Budoar Store), Čevlji: Gia Borghini (Koncept Studio 6)
Katera je trenutno tvoja najljubša smer notranjega oblikovanja in kaj je bilo nujno pri oblikovanju novega prostora?
DUNJA: Pri meni se to nenehno spreminja in dejansko mi je všeč marsikaj drugačnega. Ko sem pred petimi leti urejala notranjost svojega stanovanja, sem bila nagnjena k minimalizmu, a na koncu sem imela prečudovito super pisano stanovanje. Zdaj, če bi opremljala svoj dom, bi se odločila za podeželsko estetiko, ki me trenutno navdušuje. Pri opremljanju pisarne je to vendarle nekoliko drugače. Trudite se, da je prostor najprej funkcionalen, šele nato ga oblikujete stilsko.
Koliko ureditev prostora v katerem delamo vpliva na produktivnost in delovno vzdušje? Ali je tudi vam pomembno v kakšnem okolju delate?
DUNJA: Mislim, da urejanje prostora močno vpliva na produktivnost, poleg nekaterih drugih dejavnikov. Pri meni je, na primer, za koncentracijo, energijo in razpoloženje ključno, da živim in delam v prostoru z veliko naravne svetlobe. Moram pa dodati, da je navada nekaj čudovitega. Kot nekdo, ki je dolgo delal sam in večinoma od doma, še vedno največjo koncentracijo in osredotočenost dosežem iz svoje jedilnice. 🙂
Ali obstaja kakšen poseben detajl v novi BÉBÉ pisarni, ki bi ga izpostavili kot najljubšega?
DUNJA: Seveda. To je moj tim! Dekleta, ki so predana delu, odgovorna, vedno ob meni, pripravljena zavihati rokave in se lotiti novih ciljev. Najlepša pisarna na svetu je brez pomena, če je energija v timu slaba.
Srajca in suknjič: The Mannei (Koncept Studio 6), Top: Bébé by Dunja Jovanić, Sandali: Vanda Novak (Koncept Studio 6), Uhani: Goldy Jewelry (Budoar Store)
Srajca in suknjič: The Mannei (Koncept Studio 6), Top: Bébé by Dunja Jovanić, Sandali: Vanda Novak (Koncept Studio 6), Uhani: Goldy Jewelry (Budoar Store)
V prostoru se nahaja soba »Do not disturb«. Kakšen je njen namen in kdaj jo uporabljate?
DUNJA: Gre pravzaprav za telefonsko kabino, namenjeno mirnim pogovorom. Ker imamo odprt prostor, nam veliko pomeni, da imamo za pomembne telefonske pogovore ali klice strank mir in tišino. Poleg funkcionalnosti pa moram dodati, da je to najbolj prikupen prostor v naši pisarni.
Za konec, kateri so trije nasveti za začetnike v podjetniškem svetu?
DUNJA: Sanjajte velike sanje, delajte na njihovi uresničitvi in vložite vsako kapljo znoja za njih. In uživajte v vožnji!