Največje modne hiše so okupirale svetovne plaže: Našteli smo vse vredne obiska
Največje modne hiše so okupirale svetovne plaže: Našteli smo vse vredne obiska

Največje modne hiše so okupirale svetovne plaže: Našteli smo vse vredne obiska

Luksuzne modne znamke se že desetletja podajajo v gostinske vode, zato smo v zadnjih letih priča pravemu razcvetu modnih hotelov, restavracij in barov. To je dobra taktika, saj potrošniki iščejo dodatna doživetja svojih najljubših znamk. Največja konkurenca pa je poleti bitka za beach clube. Blagovne znamke tekmujejo, katera bodo poleti zavzela prva mesta in jih opremila z ležalniki, senčniki in brisačami s svojim logotipom na iskanih lokacijah od Saint-Tropeza, Marbelle, pa vse do Maldivov in Kitajske.

Zadnji tedni so bili zelo produktivni za številne modne hiše, ki so zagotovo izstopale s svojimi poletnimi idejami. Prepričani smo, da ste tudi sami opazili, kako se retro estetika vrača na sceno, kar nas je še posebej razveselilo. Retro stil nekako izžareva brezskrbnost, vedrost in vzbuja nostalgijo. To sta lani dobro prepoznali priznani modni hiši Jacquemus in Gucci.

Lansko poletje so namreč Dior, Louis Vuitton, Loro Piana, Gucci in Jacquemus bile med znamkami, ki so zavzele plažne klube v Saint-Tropezu ob francoski rivieri. Valentino je Palazzo Avino na amalfijski obali pobarval v vročo rožnato. Chanel in Nanushka sta se spustila na Mykonos, Nammos in Scorpios.

Ko modne hiše prevzamejo dekoracijo

V zadnjih letih so se močno razmahnili sezonski prevzemi restavracij in hotelov. Priznati moramo, da kombinacija umetnosti, dizajna in prepoznavnih motivov določenih znamk res izžareva poseben čar in eleganco.

Končno bo ta novica razveselila vse ljubitelje serije The White Lotus. Prepričani smo, da ste si vsaj enkrat med gledanjem serije zaželeli bivanja v grand hotelu. Palača San Domenico se namreč nahaja na atraktivni lokaciji v majhnem italijanskem mestecu Taormina, izstopa pa beach club z bazenom, ki je ponovno zasijal v modrih tonih s podpisom Dolce & Gabbana.

Plaže in letovišča, kjer želimo preživeti to poletje

Kar zadeva to poletje, je Dior najprej objavil svoj seznam za poletje 2024: množica novih stalnih butikov (od Aten do Puerto Banúsa); sedem pop-up lokacij, povezanih s kolekcijo za plažo (v Nici in turškem zalivu D Maris); in množica začasnih maloprodajnih konceptualnih trgovin vzdolž evropske obale (Mikonos in Capri). Druge blagovne znamke, vključno z Jacquemus, Gucci in Cult Gaia, so prav tako začele svoj evro poletni ‘maraton’. Spodaj izpostavljamo najlepše plaže in pop-upe s podpisom luksuznih blagovnih znamk.

Dior

Dior širi svoja ‘obzorja’ in doseg s sedmimi pop-up butiki na lokacijah, kot so Nica, Dubaj, Turčija, Šanghaj, prevzemom hotela Beverly Hills z edinstveno izkušnjo Dior Spa in novimi stalnimi butiki v Atenah in Puerto Banúsu, dopolnjujeta pa še pop-up trgovini na Mykonosu in Capriju.

Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana se vrača v Saint-Tropez, v Casa Amor, ki posnema sicilijansko poletno estetiko, kjer bo do septembra. Casa Amor je dragulj Azurne obale. Nahaja se na plaži Pampelonne – slavni boemski klub na plaži, ki je bil preoblikovan in okrašen z značilnim vzorcem te modne hiše. Barvite podrobnosti sicilijanske tradicije, pomešane z naravnimi, surovimi materiali, se popolnoma zlijejo z zunanjostjo in ustvarjajo sproščujočo oazo.

Poleg tega je palača San Domenico to sezono ponovno ovita v ikoničen sredozemski vzorec Dolce & Gabbana Blu, ki bo tam viden vse do oktobra. Azurni odtenki in kompleksen sredozemski dizajn ustvarjajo čutno popotovanje elegance in prefinjenosti. Na s soncem obsijani pokrajini Taormine se umetniška vizija Dolce & Gabbana zlije s sicilijansko dediščino.

 

Španski La Cabane Marbella je že drugo poletje zapored zablestel v prepoznavnih barvah, vzorcih in dodatkih Dolce & Gabbana. Čisti beli in temno modri odtenki morja ustvarjajo sanjski pobeg, prežet z mediteranskim duhom. Ekskluzivni pop-up Dolce & Gabbana tukaj bo trajal do septembra 2024.

Jacquemus

Jacquemus praznuje svojo 15. obletnico s preoblikovanjem Caprija v poletno destinacijo z odprtim butikom, klubom na plaži in restavracijo.

Loro Piana

To sezono Loro Piana prevzema La Réserve à la Plage na plaži Pampelonne v Saint-Tropezu. Sodelovanje vključuje motive in barve, značilne za Loro Piano, ki krasijo pohištvo, senčnike, ležalnike in blazine, skupaj z izbranim izborom prazničnih kosov iz njihove kolekcije za leto 2024.

Louis Vuitton

Louis Vuitton se vrača s svojo poletno kolekcijo LV By The Pool v Saint-Tropez. Ta kapsulna kolekcija prinaša pridih eksotičnih počitnic v vsakodnevno nošenje, vse skupaj pa odlično zaokroža pop-up restavracija Louis Vuitton, ki je odprta do 8. oktobra.

Tudi letovišče Mykonos Zuma krasi prepoznavna estetika te luksuzne znamke. Uživajte v prijetnem vetriču Egejskega morja v ekskluzivni trgovini v letovišču Mykonos Zuma. Pop-up butik, ki se nahaja v tradicionalni stavbi iz kamna in lesa, spominja na značilno estetiko Louisa Vuittona, hkrati pa uteleša edinstveno živahnost otoka. Odkrijte brezčasne kose oblačil, ikonične torbe, drzne modne dodatke in novo kolekcijo LV By The Pool.

Še eno grško letovišče je dopolnil butik LV – Mykonos Nammos. Butik, ki pooseblja slog grškega otoka s svojo fino arhitekturo in elegantnimi oljkami, vas vabi na lagodno popotovanje skozi kolekcijo LV By The Pool in izbrane kose s podpisom te luksuzne znamke.

Ne gre brez Caprija. Potopite se v zračen sredozemski ambient in odkrijte resort-butik Louis Vuitton v središču Caprija. Prenovljen v barvah nove kolekcije LV By The Pool vas butik vabi k raziskovanju skrbno izbranih kosov v poletnem vzdušju.

Off-White

Off-White se je že drugo leto zapored vrnil v priljubljeni klub na plaži Cala Jondal na Ibizi, znan po aktivnostih, kot je namizni tenis, kjer bo do 31. avgusta.

Valentino Beauty

Letovišče Puente Romano v Marbelli to poletje do 31. avgusta postane kraj čutnega odkrivanja za ljubitelje znamke Valentino Beauty in njihovih dišav. Valentinu so se namreč odprla vrata prestižnega letovišča Puente Romano za prav poseben dogodek – novi in ​​ekskluzivni Valentino Beauty pop-up. Senzorična izkušnja, kjer lahko odkrijete najbolj simbolične parfume znamke, ki obljublja, da bo to poletje postala epicenter luksuza in ekskluzivnosti.

Naloži več
Zapri