

Pop-upi so trenutno najbolj priljubljena oblika oglaševanja, naš najljubši pa je poštni kiosk Loro Piana
Luksuzne modne znamke že vrsto let uporabljajo pop-up trgovine kot orodje za povečanje prepoznavnosti, hkrati pa svojim kupcem ponujajo edinstveno in ekskluzivno izkušnjo. Prejšnja leta smo pisali o poletnih pop-up rezidencah ter prevzemih plaž in luksuznih letovišč, ki med poletnimi meseci postanejo središča prestižnih modnih hiš in blagovnih znamk. Poleg resortov in trgovin postajajo vse pogostejša izbira tudi pop-up kioski.
Ti začasni kioski, pogosto postavljeni v luksuznih četrtih ali v sklopu prestižnih dogodkov, blagovnim znamkam omogočajo, da izrazijo svojo sofisticiranost in vzpostavijo tesnejši stik s kupci. Tako je bilo tudi med Tednom mode v Milanu. Med dogodkom, ki je potekal od 25. februarja do 3. marca 2025, je mesto oživelo s številnimi pop-up trgovinami, kioski, razstavami in dogodki, ki so obogatili modno sceno. Te začasne lokacije so obiskovalcem ponudile edinstvene izkušnje in priložnost za odkrivanje novih blagovnih znamk ter ekskluzivnih izdelkov. Prav to je bila inspiracija za ta članek.
Loro Piana poštni urad?
Najbolj je izstopal pop-up blagovne znamke Loro Piana, ki odraža njihovo strategijo ustvarjanja edinstvenih in interaktivnih izkušenj. Za Teden mode v Milanu so kiosk na ulici dei Giardini spremenili v zgodovinski poštni urad, kjer so lahko mimoidoči pošiljali razglednice s črno-belimi vintage reklamami znamke. Poleg tega so izdali lastne časopise Loro Piana Chronicles, polne zanimivih zgodb o stoletni zgodovini in dediščini podjetja. Obiskovalci so lahko prejeli svoj izvod skupaj z majhno tote torbo.
@alosude @Loro Piana pop-up in Milano🤎✨ 📍Montenapoleone M3 ✨ ✨ #milano #lifeinmilan #loropiana #milanopopup #milanofashionweek #milanfashionweek #fashionweek #womensfashionweek #popup #milan *reklam yazayimm
♬ Choking on Flowers - Fox Academy
Fendi na knjižnih policah
Fendi se je odločil za nekoliko drugačen pristop. V milanskih kioskih in knjigarnah so se pojavili zvezki, ki pripovedujejo zgodbo o modni ikoni Silvii Venturini Fendi. Ta projekt obeležuje prvih sto let modne hiše. Lokacije vključujejo Edicola Civic Darsena, Edicola Civic Portanuova, Edicola Largo Treves, Hoepli na Via Ulrico Hoepli, Libreria Bocca v Galleria Vittorio Emanuele in knjigarno ADI Museum.
Manila Grace in personalizirani časopisi
Personalizirani časopisi so očitno eden od trenutnih trendov. Številne znamke so izbrale tovrstno promocijo, med njimi tudi Manila Grace. Njihovo pop-up trgovino je bilo mogoče obiskati do 3. marca na naslovu Corso Magenta 24 v Milanu, odprta pa je bila vsak dan od 10. do 18. ure.
Bodite v koraku
s trendi
Prijavite se na novice Journal.
Guess – Who is this diva?
Guess se je pri promociji odločil za uporabo časopisov in platnenih vrečk. Njihov kiosk, okrašen v prepoznavno rdečo barvo znamke, je izstopal s provokativnim vprašanjem: (Guess) Who is this diva? Postavljen je bil v bližini postaje metroja Lanza in je privabljal radovedne obiskovalce.
@karchpok follow me for more pop up locations in Milano #milanfashionweek #popupstore #popupstoreinmilan
♬ original sound - PASSION💋
Dolomia Beauty – zatočišče naravne lepote
Poleg modnih hiš so svojo priložnost v pop-up konceptu našle tudi kozmetične znamke. Med njimi izstopa Dolomia Beauty, ki je v Milanu ustvarila začasni prostor, kjer se prepletajo svetloba, dišave in narava.
Rhode – znamka, ki vse bolj pridobiva na priljubljenosti
Ko govorimo o kozmetičnih znamkah, v zadnjih dveh letih ne moremo mimo Rhode, znamke Hailey Bieber, ki neprestano uvaja nove marketinške inovacije. Čeprav se ni pojavila v okviru milanskega Tedna mode, je vredno omeniti njene pop-up koncepte. Hailey skozi vse leto organizira interaktivne dogodke, ki ponujajo ekskluzivne nakupovalne izkušnje. Zadnji tak primer je bil Rhode Pop-Up v Los Angelesu.
Pop-up trgovina Rhode LA na Aveniji Melrose je črpala navdih iz oblike novega svinčnika za ustnice. Prostor je izstopal z ukrivljenimi linijami, svetlobnimi efekti in dizajnom, ki odraža estetiko znamke Rhode. Za podobo je poskrbel STUDIO BOUM.
Zakaj so pop-up trgovine postale tako velik trend?
Odprtje stalne trgovine v novem mestu ali na novem trgu zahteva visoka finančna sredstva, medtem ko pop-up trgovine omogočajo luksuznim blagovnim znamkam, da preizkusijo interes kupcev in odziv trga, preden sprejmejo dolgoročne odločitve. Tako lahko svoje izdelke in strategije prilagodijo specifičnim potrebam lokalnega trga, ne glede na to, ali gre za nov kontinent ali specifično ciljno skupino.
Pop-up trgovine niso več le prodajna mesta, temveč so postale platforme, kjer blagovne znamke izražajo svojo vizijo, se povežejo s kupci na drugačen način in ponudijo ekskluzivne izdelke, ki so na voljo samo v omejenem obdobju.
Članek povzet s portala Journal.hr
Foto: Instagram (@studioboum, @loropiana), TikTok (@alosude)