Na medijsko konferenco SEMPL prihajajo vrhunski predavatelji, izvedeli pa bomo tudi nekaj o strategiji Novaka Djokovića in o seriji Emily v Parizu
SEMPL je edina medijska konferenca v jadranski regiji, ki letos v ospredje postavlja pomen potrpežljivosti in le nekaj tednov pred začetkom dokazuje, da je na najboljše stvari vredno počakati. Pestri mednarodni postavi predavateljev se pridružujejo posamezniki, ki so na svoj način pomemben del globalno uspešnih zgodb. Med njimi Nebojša Mandrapa, član PR-ekipe Novaka Đokovića ter partner in direktor osebnega PR-a in PR-ja znamke pri srbski agenciji New Media Team, Maja Kremić, direktorica fundacije Novak Đoković, in Angelina Komarova, pridružena producentka Netflixove megauspešnice Emily v Parizu.
Predstavitev strateške poti Novaka Đokovića
Na prvi dan konference, v četrtek, 14.11., bo Nebojša Mandrapa, član PR tima Novaka Djokovića ter partner in direktor za osebni PR in PR blagovnih znamk v srbski agenciji New Media Team, predstavil strateško pot blagovne znamke Novaka Djokovića, s katerim deluje že vse od leta 2011. V predstavitvi, ki nosi naslov Beyond the Game: Crisis Management and Brand Evolution of Novak Djoković, bo izpostavil ključne elemente kriznega upravljanja in intenzivna prizadevanja, potrebna za premagovanje zahtevnih trenutkov v njegovi karieri. S poglabljanjem v resnične situacije bo z občinstvom delil vpogled v strategije, uporabljene za premagovanje neuspehov, varovanje in krepitev Novakove javne podobe.
Poleg tega bo s pomočjo arhetipskega zemljevida začrtal razvoj njegove blagovne znamke in ponazoril transformativno pot od njegove zgodnje identitete do športne legende.
O ozadju nastajanja Netflixove serije Emily v Parizu
V petek, 15.11., bo v dopoldanskih urah udeležencem konference ozadje ustvarjanja sedaj že ikonične Netflixove serije Emily v Parizu približala pridružena producentka v 3. in 4. sezoni Angelina Komarova. Angelina si je tekom let ustvarila raznoliko kariero v avdiovizualni industriji v Ukrajini in Franciji. Njene izkušnje vključujejo delo pri televizijskih oddajah, glasbenih videospotih, oglasih, predvsem pa sodelovanje z vodilno pariško kasting agencijo Joule Studio.
Pri produkcijski hiši Firstep je iz vloge asistentke producenta postopoma napredovala v vlogo pridružene producentke pri omenjeni TV uspešnici. Ob tem je pridobila strokovno znanje ter izkušnje pri upravljanju dovoljenj in sodelovanju z blagovnimi znamkami, usklajevanju igralske zasedbe in spodbujanju sodelovanja v ekipi. O svojih bogatih izkušnjah in anekdotah s seta bo spregovorila v pogovoru s priznanim slovenskim igralcem in voditeljem Domnom Valičem.
Novak Djoković Foundation
V enem izmed sklepnih panelov letošnje konference pa bo delovanje Novak Djoković Foundation osvetlila direktorica fundacije Maja Kremić. Fundacija, ki se posveča razvoju v zgodnjem otroštvu kot temelju za boljšo družbo, goji globoko prepričanje v potencial vsakega otroka, ne glede na njegovo ozadje. V tem duhu že 3 leta zapored po celotni Balkanski regiji organizira dogodke z mednarodnimi strokovnjaki s področja vzgoje. V okviru programa Podpora, NE popolnost so tako že gostili dr. Shefali, Gaborja Mateja in Gordon Neufelda.
V pogovoru z uveljavljeno hrvaško voditeljico, kreativno producentko in avtorico izjemno uspešnega podkasta U oblacima Ano Radišić se bo Maja osredotočila na dolgoročno vizijo in zapuščino fundacije, izzive pri doseganju dolgoročnega učinka, navdihovanje drugih za aktivacijo, moč partnerstev in še nekatere druge aspekte, ki jih bomo razkrili v naslednjih tednih.
Informacije o programu
Celoten program in dodatne informacije so na voljo na uradni spletni strani. Tam si prav tako lahko zagotovite vstopnice za udeležbo na konferenci, ki bo letos postregla z vsebinskimi presežki in zvenečimi mednarodnimi imeni s področja oglaševanja, medijev, TV industrije in športa.
Foto: SEMPL promo / Instagram @_mediatrendsconference / Pexels – Jan van der Wolf