TikTok Notes – je ta aplikacija potencialna konkurenca Instagramu ali le še en neuspeli poskus?
V zadnjem času so družbeni mediji postali prizorišče hude konkurence. Priljubljeno družbeno omrežje TikTok namreč testira novo aplikacijo TikTok Notes, ki omogoča deljenje fotografij in besedila. Platforma, prvotno namenjena video vsebinam, z lansiranjem te aplikacije kaže ambicijo, da konkurira Instagramu. Postavlja se vprašanje, ali ima aplikacija TikTok Notes res potencial, da postane prava konkurenca temu velikanu ali gre le za še en neuspeli poskus?
TikTok Notes – čemu služi aplikacija?
Tiskovni predstavnik TikToka je dejal, da bo aplikacija prostor za fotografije in besedilne vsebine ter način, na katerega bodo uporabniki ustvarjali in delili svojo ustvarjalnost. Aplikacija je v fazi testiranja, datum lansiranja pa še ni znan. Vemo pa, da bo videti zelo podobno Meta Instagramu. Poleg tega za uporabo te aplikacije ne boste potrebovali novega računa, zadostuje obstoječi. Na njem boste lahko objavljali slike in besedila, za razliko od Instagrama pa imajo lahko vaše fotografije celo naslov.
Bo TikTok Notes pravi tekmec Instagramu?
Instagram je že dolgo uveljavljen kot platforma za izmenjavo fotografij, medtem ko je TikTok postal znan po kratkem video formatu. Sprva lahko pomislimo, da je TikTok začel to tekmovanje. Najprej je omogočil možnost objave gibljivih slik, zdaj pa preizkuša funkcijo objave mirujočih slik. Mnogi pa pozabljajo, da je prav platforma Instagram predstavila videe Instagram Reels, ki uporabnikom omogočajo deljenje video vsebin.
@juliabroome do you think you’ll use it? 👀 + if you need specific ideas for photo posts LMK below 🤍 #tiktoknotes #tiktokupdate
♬ original sound - julez | social media
Kakor koli že, že dolgo opažamo, da se vse več družbenih medijev spreminja in da podjetja želijo privabiti nove in obdržati obstoječe uporabnike. Odgovor na to vprašanje se verjetno skriva v tem, kako se bodo uporabniki odzvali na TikTok Notes. Da bo Notes postal resen tekmec, bo moral uporabnikom ponuditi nekaj novega in privlačnega.
Vsekakor pa je to še en dokaz, da se trg družbenih medijev nenehno spreminja in da se morajo biti podjetja pripravljena prilagajati novim trendom in zahtevam uporabnikov.
Foto: Instagram @hannaschonberg/ Unsplash/ TikTok @juliabroome