Če jih nosi Bella Hadid, jih nosi ves svet – predvidevali smo, da bodo te adidasove superge postale hit
Če želite prodati celotno zbirko, najemite Bello Hadid. Bella je to večkrat dokazala. Začenši s kampanjo Swarovski za pomlad/poletje 2022, pa vse do popularizacije nekaterih “banalnih” stvari, kot so tanka “pisarniška” očala, ki ji verjetno le tako dobro pristajajo. Omeniti moramo tudi njen kultni ulični slog in tisto eno fotografijo, ki se je po spletu razširila kot virus. Po tem so dekleta tekla po nove uggice. Uggice res niso funkcionalne za poletje, a imamo nove superge, ki res so – adidas SL 72.
Zdaj bodo res vsi tekli za novimi supergami adidas SL 72
Blagovna znamka adidas je trenutni mojster superg. Vsi modeli, ki jih izdajo, v trenutku izginejo s trgovinskih polic in spletnih trgovin. Sodelovanje z oblikovalcem Walesom Bonnerjem se je zelo splačalo. Vsak je želel svoj par tistih slavnih superg, ki so bile nenehno razprodane. Dobesedno vsi nosijo superge adidas.
In tokrat je to legendarni model iz leta 1972, adidas SL 72, za katerega smo že napovedovali, da bo uspešnica. Nova prenova je na voljo v več barvah, cena superg pa se giblje okoli 90 evrov. Poleg Belle Hadid v kampanji sodelujejo reper ASAP Nast, pevka Melissa Bon, nogometaš Jules Koundé in manekenka Sabrina Lan. A bodimo realni, ena Bella Hadid jim je bila nujna.
Vsi adidasovi videzi
Bella Hadid je pri lansiranju reklamnega panoja adidas Originals za kampanjo oblekla preveliko adidas majico, kratke hlače iz jeansa in seveda obula nove superge SL 72. Ob supergah napovedujemo še en nov trend, to je stajling oversized majice in denim kratkih hlač. Originalne superge SL 72 prihajajo v modri barvi, a ob predstavitvi nove kampanje za ta legendarni model so pri adidas Originals pripravili več “zabavnih barv”. Kakšne barve so to, si oglejte spodaj.
Bella ima v hlačnem žepu zanimiv dodatek
V zadnjem času se Bella zelo redko pojavlja v medijih, v večini primerov pa gre za namene promocije ali lansiranja nove znamke, izdelka, (modela superge, …). Pred kratkim je predstavila svojo blagovno znamko Orebella in če pobližje pogledate njene fotografije na Instagramu, boste videli neposredno umestitev izdelka. Kot pravi pregovor: “Dve muhi na en mah.”
Šopek kot simbol prihajajočih olimpijskih iger v Parizu
Vsi modeli v kampanji so v rokah držali šopek rož, ki ga lahko jemljemo kot simbol prihajajočih olimpijskih iger. Adidas na svoji uradni spletni strani pravi, da ta šopek predstavlja neke vrste zahvalo občinstvu (nam) in dodaja: Thanks for keeping us original. Verjamemo, da nekateri že pritiskajo na ikono dodaj v košarico, niste edini …
Foto: Instagram, Adidas