Aleksandra Dojčinović je s spektakularno revijo postala prva hrvaška oblikovalka na tednu mode v Parizu
Na eni najlepših pariških lokacij, v Bridge Clubu pod mostom Pont Alexandre III, se je ta teden pisala zgodovina hrvaške mode. Aleksandra Dojčinović je s svojo spektakularno modno revijo med trajanjem tedna mode v Parizu, najprestižnejšega med svetovnimi modnimi dogodki, postala prva Hrvatica, ki ji je to uspelo. Gala večer, ki je obeležila umetnost, kreativnost in inovativnost novih oblikovalcev, je potekala v pravljičnem, skoraj nadrealnem ambientu ob reki Seni, v prostoru, ki je že gostil številne prestižne haute couture revije. Most, zgrajen v čast svetovne razstave leta 1900, je prepoznaven del pariške panorame in povezuje Grand Palais na levi s Petit Palais na desni strani obale.
Pred Aleksandro so na tej veličastni modni pisti svoje kolekcije predstavljali že Valentino s fantastično kolekcijo Pierpaola Picciolija, Dior, ter pred kratkim John Galliano, ki je letos navdušil s kolekcijo Maison Margiela Artisanal. Ni presenetljivo, da velikani modne industrije izbirajo to lokacijo, saj ponuja čudovit, skoraj filmski pogled na mesto luči, ki nikoli ne spi.
Med aktualnim tednom mode v Parizu se je zgodil eden največjih trenutkov hrvaške modne industrije.
Aleksandra Dojčinović je v francoski prestolnici predstavila novo kolekcijo znamke Lei Lou, ki jo pelje v popolnoma novo modno smer. Poudarek je na skrbno izbranih tkaninah, kot je cupra, nov rastlinski material, za katerega modni strokovnjaki upajo, da bo sprožil revolucijo in pripeljal modo bližje trajnostnemu razvoju. Prelomnica, na katero je oblikovalka že dlje časa pripravljena, se odraža v več segmentih, med katerimi izstopa skoraj popolnoma monokromatska kolekcija, kjer prevladuje črna barva, s pridihom bele, antracitne in bordo, ki bo zagotovo hit prihajajoče sezone. Črna kot simbol elegance in moči ni zgolj nevtralno ozadje, ampak igra ključno vlogo pri definiranju novega, močnejšega in sodobnejšega videza.
Poudariti je treba, da kolekcija ni couture, ampak pret-a-porter kapsulna kolekcija, kar pomeni, da so vsi kosi povsem nosljivi in cenovno dostopni. Cene se gibljejo med 269 in 699 evri, kar je močno sporočilo svetu, ki se že nekaj časa sooča z naraščajočimi cenami, da je še vedno mogoče ustvarjati kolekcije, ki so hkrati izstopajoče, luksuzne in cenovno dosegljive. Aleksandra ni razočarala niti z nepogrešljivim občutkom za slavljenje ženskih silhuet vseh oblik in starosti, zato lahko rečemo, da gre za eno najbolj klasičnih, a hkrati najbolj modernih Lei Lou kolekcij do zdaj, ki ponuja številne možnosti za kombiniranje.
Ekskluzivni posnetek revije si lahko ogledate v nadaljevanju.
Kapsulna kolekcija Aleksandre Dojčinović
“Cilj je bil ustvariti mini kolekcijo, v kateri si ženske ne bodo želele le enega kosa. Želela sem ustvariti tisto, kar v modi slikovito imenujemo capsule wardrobe – kolekcijo osnovnih, esencialnih kosov, ki jih lahko na hitro spakirate v kovček za potovanje ali vzamete s sabo, ko se pojavi kakšen lep dogodek. In ob vsem tem sem želela, da bo dostopna in nosljiva,” ponosno pripoveduje Aleksandra, ki bi s tem projektom lahko odprla vrata novim pariškim sodelovanjem, saj je doživela ovacije občinstva.
Modna revija v Parizu je za Aleksandro Dojčinović prišla v idealnem trenutku za znamko, ki jo z veliko strastjo gradi že od leta 2007. Predstavila je tudi nov vizual spletne strani znamke leiloubyalex.com, kar je uvod v celoviti rebranding, ki bo zajemal vse segmente, od družbenih omrežij do vizualne podobe njenega luksuznega butika. Vse, kar se trenutno dogaja okoli znamke Lei Lou, sledi tej novi, sodobnejši stilski smeri, v kateri klasika predstavlja zgolj izhodišče, končni izdelek pa vedno presega pričakovanja. Po Parizu in skoraj dveh desetletjih navduševanja občinstva z romantičnimi kreacijami je Aleksandrina estetika očitno povsem dozorela. Postala je kompleksna zgodba – pogumna, a obenem popolnoma nosljiva v vseh priložnostih, kar je v svetu, ki se vse bolj usmerja v recikliranje, izjemno pomembno.
Foto: Getty Images