78-letni dedek iz Slovenije je modna senzacija na Instagramu
78-letni dedek iz Slovenije je modna senzacija na Instagramu

78-letni dedek iz Slovenije je modna
senzacija na Instagramu

Da moda resnično ne pozna meja, kaj šele let, dokazujejo številni vplivniki na socialnih omrežjih, ki so daleč od običajnih standardov. V mislih imamo dame in gospode, ki so v drugi dekadi svojega življenja in s stilom, ki prekaša marsikaterega zvezdnika ali modno navdušenko. Ko gre za modo, so namreč drzni, predani svojemu slogu in (kar imamo najrajši) razigrani, zato jih radi spremljamo. Eden takšnih je internetna senzacija, Alojz Abram, 78-letni dedek, ki prihaja iz Slovenije.

Zvezda ulične mode

Gramps, kot je Alojza poimenoval njegov vnuk, je postal priljubljen zaradi svojega izjemnega okusa za kombiniranje street style oblačil. Njegov vnuk Jannik je namreč fotograf, zato je njegove slike redno delil na Instagramu, kateri ima sedaj kar 2,5 milijona sledilcev. Njegove priljubljene znamke so adidas, Supreme in Stüssy, izjemno rad kombinira žive barve in nosi superge, ki mu jih zavida marsikateri ljubitelj.

Dedek iz Hrastnika

Alojz Abram sicer prihaja iz Hrastnika, a že dolga leta z ženo živi v Mainzu v Nemčiji. V Sloveniji je živel do leta 1968, nato pa se je pri 23-letih preselil v Nemčijo, skupaj s takrat le 19-letno Angelo. Po poklicu je bil steklar in je že pred tem veliko potoval po svetu, ko pa je dobil priložnost za delo v Nemčiji, je tam tudi ostal, ustvarila sta si družino in zaživela polno življenje.

Modna senzacija

Ko je njegov vnuk Jannik leta 2016 v roke vzel fotoaparat in Alojza oblekel v svoja modna “skaterska” oblačila je bila reakcija na Instagramu neverjetna. Sledilci so oboževali njegov mladostniški videz, ki je pogosto posnemal zvezdnike in njihove stajlinge. Prav tako je po Janniku podedoval ljubezen do superg, ki je prerastla v zavidljivo kolekcijo redkih in zanimivih parov. Alojz je postal senzacija skorajda čez noč in danes o njem pišejo po celem svetu, na socialnih omrežjih pa imata skupaj z vnukom več kot 7,5 milijona sledilcev.

Življenje starejših ni dolgočasno

Alojz rad poudari, da se ne počuti starega ampak starejšega. Prav tako je njegova mantra, da življenje starejših nikakor ni dolgočasno, kar seveda izraža skozi svoj videz. Na komentarje, da je prestar za to ali ono oblačilo se ne ozira. Pozornost zbudi praktično kjerkoli se pojavi in ljudje vseh generacij se izredno radi fotografirajo z njim. Veliko potuje, največ oboževalcev pa ima v ZDA, Aziji ter na Nizozemskem.

Oblačila, ki podirajo starostne meje

Skupaj z Jannikom sta lansirala tudi lastno blagovno znamko GRAMPS. Koncept znamke uličnih oblačil je, da podira starostne meje in omejitve, namenjena pa je vsem starostim in identitetam. Poleg udobnih puloverjev in lounge oblačil, je kolekcija navdahnjena z retro in vintidž vplivi, vsebuje pa tudi šale, kape, nakit, srajce, jakne in obutev.

Naloži več
Zapri