S prevlado kulture TikTok vsak letni čas nekako dobi svoj viralni val, ki ga zaznamuje. Letošnje poletje je bil vsekakor poletni fenomen, katerega izhodišče je bil izid albuma znane pevke Charli XCX. Jesen je ustvarila Trend skromnosti ali demure. H&M pa je skrivnostno poskrbel, da nas v prihajajočem deževnem obdobju pravzaprav čaka brat jesen. Številne blagovne znamke, pa naj bodo modne, kozmetične ali športne, so izkoristile prevlado ideologije brat in z njeno viralnostjo dvignile svoje dobičke v vrtoglave višine.
Vendar se tokrat sprašujemo, ali je ena izmed naših najljubših high-street znamk prav skrivnostno napovedala sodelovanje s Charli XCX? Z izbrisom vseh fotografij s svojega Instagram profila in objavo živahne neonsko zelene profilne slike je H&M navdušil modno skupnost. In to so naše domneve.
brat summer said – brat autumn?
Številni so napovedovali konec brat poletne zgodbe, očitno pa jo prestavljamo v jesen. Ta album je poleg tega, da je glasbeno sceno napolnil s številnimi uspešnicami, med njimi 365, 360, Guess, Apple in številnimi drugimi, pustil velik vtis v modni industriji. Ampak tudi na pop kulturo kot celoto. Rave korenine brat albuma so s seboj prinesle prevlado techna in underground glasbe. In ko govorimo o modnem vplivu omenjenega kulturnega fenomena, ki zagovarja precej nemiren življenjski slog, je jasno, da je prevlada neonsko zelene pričakovana.
Čeprav vemo, da bomo to jesen neonsko zeleno zamenjali z bordo, je H&M-ova različica jesenskega brat vse, kar trenutno potrebujemo. Na splošno vemo, da je Charli že leta prijateljica omenjene znamke, zato nas ugibanja o sodelovanju sploh ne presenečajo.
Charlie XCX x H&M?
Sodelovanje, ki ga čakamo.
Če se sprašujete, kaj nas je pripeljalo do ugibanj o sodelovanju teh dveh velikanov, so odgovor prav marketinške poteze ulične znamke. H&M je namreč impulzivno izbrisal vse fotografije s svojega Instagram profila. Za svojo profilno fotografijo je izbral neonsko zeleno. Prva asociacija na omenjeno barvo je več kot jasna. Dodatno pa nas je navdušil datum, ki ga najdemo v opisu omenjenega profila – 12. september. To daje misliti – ali bo to datum začetka sodelovanja? Prav tako je omenjena znamka v svoji biografiji zapisala tudi H&M & – kar vsekakor kaže na eno izmed prihodnjih sodelovanj.
Poleg tega je Charli objavila zgodbo, ki prikazuje račun H&M v njenem žurerskem neredu in ta namig je bil zadostna potrditev točnosti naših domnev.
Čeprav niti modna znamka niti pevka še nista uradno napovedala sodelovanja, upamo, da so skrite poteze namenjene namigovanju in promociji le-tega.
Foto: Instagram / @hm, @charli_xcx /