H&M ponovno oživlja svojo modno senzibilnost s kolekcijo jesen/zima 2024, v kateri sodelujeta tudi Charli xcx in Lila Moss!
Novo modno kolekcijo jesen/zima 2024 bo zaznamovala osvežitev H&M-ovega modnega duha. Ta sezona je polna bogatih tonov, zanimivih detajlov in oblikovalsko osredotočenih silhuet, ki prinašajo zelo posebno kolekcijo za H&M. Kolekcija jesen/zima 2024 bo na voljo od 12. septembra 2024 v izbranih trgovinah po vsem svetu in na spletni strani hm.com.
“V tej kolekciji je veliko posebnih navdihov in kakovostnih materialov. Usnje, pletenine, bleščeči kosi – vsi skupaj kažejo moč modnih sposobnosti podjetja H&M. Gre za resnično odlična oblačila: prave ikone garderobe. Kampanja omogoča, da moda zasije.” – Eliana Masgalos, direktorica oblikovanja ženskih oblačil, H&M
H&M bo s spektakularno zabavo v Londonu začel svetovno praznovanje svoje težko pričakovane kolekcije J/Z 24. Na dogodku, ki bo večplastno praznovanje glasbe, mode in individualnosti, bodo posebej nastopili Charli xcx ter DJ-ja Jamie xx in Sherelle. V skladu z duhom vključenosti, ki je značilen za H&M, bo vabilo odprto za vse, stranke pa se bodo lahko za udeležbo prijavile prek družbenih medijev in natečajev za člane.
Jesenska kolekcija H&M združuje glamur in vsestranskost
Vsak kos v kolekciji združuje različne zgodbe in navdihe: Večni glamur in vsestranskost oblikovanja iz sredine stoletja. Globoki in prefinjeni odtenki lesa in retro interierja. Neizbrisna lepota kalifornijskih filmskih siren. Cikel slogov skozi desetletja: od 20.let, pa vse do danes.
Kampanja jesen/zima 2024 odraža to bogastvo in raznolikost: v njej nastopajo številni glasbeniki, modeli in trendsetterji kulture. Kampanja, ki sta jo oblikovala fotograf Sam Rock in režiser Albert Moya, je praznovanje mode, individualnosti in osebnega sloga. Je drzna, čista, sodobna in močna. Široka zasedba sodobnih ikon kot so Charli xcx, Arca, Lila Moss, Ajus Samuel, Loli Bahia, Wali Deutsch, Okay Kaya, Bibi Breslin, Alewya, Sage Elsesser, Sega Bodega in Lux Gillespie odraža, da se je H&M vedno zavzemal za povezavo med odlično modo in izražanjem samega sebe.
Ključni modni kosi
Oblačila so izjemno izpopolnjena. Duh sredine stoletja je viden v oblekah, vključno s širokimi suknjiči in mikro krili. Pojavi se tudi razkošje v vintage slogu: perlice in zakovice se prelivajo čez pletenine, usnjene in mrežaste obleke. K razkošnemu občutku prispevajo kosi iz usnja in semiša: ti vrhunski materiali postanejo kot druga koža. Med pleteninami so krila iz raztegljive volne ter obvezni usklajeni telovniki in kratke hlače. Barvna paleta vsebuje paleto rjavih barv, od karamelne do globoke mahagonijeve. Temno rdeča in zelena dodata arhivski občutek, medtem ko črna in bela delujeta kot poudarka. Dodatki vključujejo čevlje s peto in okroglim zaključkom, mokasine s čopki in krznene copate. Torbice so elegantne in preproste. Nakit se giblje od minimalističnega in oglatega do nevsakdanjega in zemeljskega. Pasovi s poudarjenimi linijami pomagajo dopolniti razpoloženje odločne ženstvenosti.
Pri moških se nadaljuje razpoloženje sartorialnega klasicizma v kombinaciji z razkošjem. Kroji v barvi temno rdeče ali hladnih jeklenih tonih se lahko oplemenitijo z usmerjenimi elementi, kot je usnjen trenč srednje dolžine ali jakna iz tvida. Izdelki združujejo duh uporabnosti in individualnosti – sporočilo, ki je osrednjega pomena za H&M-ov etos odlične mode za vsakogar.
“V kolekciji A/W 2024 gre za praznovanje mode. Glasba je področje, na katerem so vedno prisotni eksperimentiranje, individualnost in talent, zato je povsem smiselno, da se H&M pokloni stičišču sloga, zvoka in samoizražanja.” – Jörgen Andersson, kreativni direktor, H&M
Foto: PR