H&M obuja ikonična oblikovalska sodelovanja, tokrat s trajnostnim pridihom
H&M obuja ikonična oblikovalska sodelovanja, tokrat s trajnostnim pridihom

H&M obuja ikonična oblikovalska
sodelovanja, tokrat s trajnostnim pridihom

Leta 2004 je H&M pretresel modni svet s prvim oblikovalskim sodelovanjem s Karlom Lagerfeldom, takrat kreativnim direktorjem Chanela. Ta pobuda je zaznamovala prelomnico v industriji, zaradi česar so modeli visoke mode postali dostopni množicam in razširili vpliv nekaterih najbolj slavnih oblikovalcev na svetu. Kar se je začelo kot drzen eksperiment, se je spremenilo v letni dogodek, ki je revolucioniral modo z dokazom, da lahko odličen dizajn preseže ceno.

H&M oblikovalska sodelovanja
H&M oblikovalska sodelovanja

Vsako sodelovanje od takrat je bilo ločeno in odraža vrednote in ustvarjalnost udeleženih gostujočih oblikovalcev. Od Viktorja & Rolfa do Versaceja, od Marnija do Moschina so ta partnerstva potrošnikom omogočila, da se dotaknejo umov vrhunskih modnih hiš brez ekskluzivnosti cen visoke mode. H&M-ova zavezanost demokratizaciji mode je bila vedno jasna, kot je poudarila Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka pri H&M:

»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim dizajnom. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.”

H&M oblikovalska sodelovanja
H&M oblikovalska sodelovanja

20 let sodelovanj z gostujočimi oblikovalci

Zdaj, dve desetletji kasneje, imajo modni navdušenci redko priložnost, da ponovno odkrijejo nekatera od teh legendarnih sodelovanj. S svojo novo priljubljeno pobudo H&M ponuja izbran izbor oblačil iz preteklih kolekcij, s čimer daje tem brezčasnim kosom drugo življenje. Predmeti so bili pridobljeni v partnerstvu s priljubljeno spletno tržnico Sellpy in globalnimi prodajalci vintidž oblačil, kar je v skladu s H&M-ovo stalno zavezanostjo k trajnosti.

H&M oblikovalska sodelovanja
H&M oblikovalska sodelovanja

Ta inovativni projekt ne le slavi bogato zgodovino znamke, ampak tudi spodbuja njeno vizijo za bolj krožno modno gospodarstvo. Ponovna uvedba že priljubljenih kosov ima dva namena: omogočiti ljubiteljem mode, da se ponovno povežejo s svojimi najljubšimi kolekcijami, hkrati pa zmanjšati vpliv proizvodnje novih oblačil na okolje. Kot poudarja Jörgen Andersson, kreativni direktor H&M:

Pri delu z rabljenimi (pre-loved) kosi lahko te kolekcije ponovno približamo modnim navdušencem in jim omogočimo, da jih znova vzljubijo, hkrati pa ikonične modne trenutke H&M in najboljših svetovnih oblikovalskih talentov predstavimo novi generaciji.”

H&M oblikovalska sodelovanja
H&M oblikovalska sodelovanja

Globalno praznovanje zgodovine mode

Ta pre-loved kolekcija bo predstavlja s serijo ekskluzivnih razprodaj v sedmih vodilnih trgovinah po vsem svetu, od katerih bo vsaka ponujala edinstveno izkušnjo v trgovinah za praznovanje vrnitve teh ikoničnih kosov. Začetek prodaje bo potekal na naslednje datume:

Paris Lafayette – 24. oktober 2024
London Regent Street – 25. oktober 2024
Milanska katedrala – 26. oktober 2024
New York Soho – 27. oktober 2024
Barcelona Paseo de Gracia – 28. oktober 2024
Stockholm Götgatan in Drottninggatan – 29. oktober 2024
Berlin Mitte – 30. oktober 2024

Da bi bile te kolekcije dostopne širšemu občinstvu, bo 31. oktobra 2024 na HM.com na voljo zadnja kolekcija. Vsaka izdaja obljublja, da bo ponudila skrbno izbran izbor kosov, ki odražajo edinstven dizajn nekaterih največjih imen mode.

H&M oblikovalska sodelovanja
H&M oblikovalska sodelovanja

Popotovanje skozi največje modne uspešnice

Ta pobuda vključuje kolekcije, ki segajo od prvega oblikovalskega sodelovanja s Karlom Lagerfeldom leta 2004 do najnovejših partnerstev, kot je Rabanne leta 2023. Oblikovalci vključujejo: Karl Lagerfeld (2004), Stella McCartney (2005), Viktor & Rolf (2006), Roberto Cavalli (2007), Comme des Garçons Rei Kawakubo (2008), Matthew Williamson (2009), Jimmy Choo (2009),
Sonia Rykiel (2010), Lanvin (2010), Versace (2011), Marni (2012), Maison Martin Margiela (2012), Isabel Marant (2013), Alexander Wang (2014), Balmain (2015), KENZO (2016), Erdem (2017), Moschino (2018), Giambattista Valli (2019), Simone Rocha (2021), Toga Archives (2021), Mugler (2023), Rabanne (2023).

To izjemno potovanje skozi skoraj dve desetletji modnih sodelovanj poudarja, kako je H&M dosledno premikal meje in povezoval svet visokega cenovnega razreda in svet visoke ulice.

H&M oblikovalska sodelovanja
H&M oblikovalska sodelovanja

S to priljubljeno pobudo H&M ne le počasti oblikovalce, ki so prispevali k njegovi zapuščini, ampak naredi tudi korak k bolj trajnostnim modnim praksam. Za oboževalce in zbiratelje je to redka priložnost, da si lastijo del modne zgodovine.

Za več informacij o prihajajočih že priljubljenih izdajah obiščite HM.com.

 

Foto: H&M

Naloži več
Zapri