Naključje? Mislimo, da ne.
So vodilni pri ameriški znamki Levi’s vedeli kaj pred nami? Vsekakor. Konec prejšnjega meseca (27. avgusta) so šli v prodajo trije modeli majic z napisom Oasis v počastitev tridesete obletnice izida njihovega prvega studijskega albuma.
Prav na ta dan je odjeknila novica, da bosta brata pustila nepremostljive razlike ob strani in sta po skoraj več kot desetletju pripravljena na ponovno združitveno turnejo. In spet pravimo – naključje? Mislimo, da ne.
Če ste kupili vstopnice za povratniško turnejo, vse, kar (še) potrebujete, je majica Oasis. Izbira popolnega (ali fiksnega) časa v praksi, bi lahko rekli.
Oboževalci navdušeni, blagovne znamke zaslužijo
Poleg standardnega prodajnega promocijskega programa na samih koncertih, ki je večinoma predrag, znane svetovne blagovne znamke, ki se približajo določenim umetnikom, v svoje kolekcije pogosto vključijo z njimi povezane kose. Strateški načrt vodilnih pri znamki Levi’s samega trenutka ponovne združitve ni smel razkriti, kot razlog za to mini serijo srajc pa so navedli obeležitev 30 let od izida albuma Definetely maybe. Ko so majice razkrili, nas je le malo vedelo, da se bo prav na ta dan zgodovina spremenila.
Povratna turneja je predvidena za leto 2025, skupina pa bo julija in avgusta igrala v Angliji in na Irskem.
Skupina je že lansirala svojo spletno promocijsko prodajo
Ker je to težko pričakovano srečanje, izpolnitev sanj vseh oboževalcev Oasis, je (logično) treba zaslužiti. Na uradnem Instagramu skupine je bila objavljena povezava za nakup majic, zato je bila turneja načrtovana že dolgo časa.
Ne vemo, kakšne marketinške senzacije nas še čakajo do naslednjega poletja, a ta povratek bo vsem prinesel veliko zaslužka. Navsezadnje se je rock scena v zadnjem desetletju zelo spremenila. Je čas za vrnitev na “tovarniške nastavitve”? Vsekakor morda ali Definetely maybe.