Da sta šport in moda neločljiva zakonca, je že vsem jasno. Eden takšnih zakoncev sta Lewis Hamilton in Dior. Hamilton je tako postal novi ambasador znamke modne hiše Dior in gostujoči oblikovalec nove lifestyle kolekcije. Lewis je na pobudo Kim Jonesa, kreativnega direktorja moških kolekcij Dior in modne hiše Fendi, dobil modno priložnost, ki smo si jo vsi želeli. Pred kratkim je bilo veliko govora o škandalu modne hiše Dior, se vam zdi, da so želeli odmakniti fokus z omenjenega škandala? Kakor koli že, verjamemo, da se zgodba “Hamilton kot novi ambasador znamke Dior” kuha že nekaj časa, kaj lahko pričakujemo v lifestyle kolekciji pa bomo izvedeli oktobra.
Hamilton in njegove modne dirke
Hamilton ni znan le po F1, ampak tudi po svojem prefinjenem slogu. Medtem ko je bila F1 sama po sebi vedno glamurozen šport, ko v enačbo vključite modnega navdušenca, postane igra (tako modna kot športna) še bolj zanimiva. Hamilton je zaradi svojega modnega izraza postal obraz številnih znamk, s svojim uličnim stilom pa je navdih mnogim. Zelo dobro ve, kaj mu pristaja in vidi se, da uživa v modi. Čeprav je bil v Burberryju na letošnji Met Gali, tako da bi lahko pričakovali drugačen razplet, je bil Kim Jones očitno dovolj vztrajen in mu ga je uspelo “dobiti”. Tako kot ambasadorja blagovne znamke kot tudi gostujočega oblikovalca.
Dior (F1) gang
Čeprav so ženske kolekcije za Dior od kritikov ves čas obsojane in javnosti Dior, ki nam ga servira Maria Grazia Chiuri, ni najbolj všeč, je z moškim Diorjem nekoliko drugače. Kim Jones je zelo oboževan in njegove kolekcije vedno hvalijo. Tako za Dior kot Fendi. Dior je znan po svoji večni klasiki, Hamilton pa bi jo lahko malce začinil. Zato upamo, da bomo imeli veliko odličnih kosov, vendar z eleganco Diorja. Kim Jones zelo dobro ve, kako osvojiti javnost in vse oči so uprte v Dior. Ne dvomimo, da bodo tudi s tem sodelovanjem storili enako. Čakamo, da kolekcija prispe na splet in v trgovine 17. oktobra.
Foto: Instagram, Profimedia