“Testing, 1, 2, 3.”
Luka Dončić v novi kampanji Jumpman počne prav to – testira svoje tretje superge, ki prihajajo v sodelovanju s športnim velikanom. Novi model superg z imenom “Luka 3” je danes uradno naprodaj, našo pozornost pa je pritegnila ena stvar – izbira glasbe za mini promocijski video.
Sprva smo mislili, da je kakšen drug zavihek na telefonu ostal odprt ali da so morda spet na delu motnje na Instagram strani. Vendar ne. V ozadju nove akcije Jumpman se iz kabine avtomobila, v katerem drifta Luka, slišijo takti stare uspešnice Vere Matović. Kot Američani radi rečejo v žargonu – this is not a drill.
Balkan represents
Nike release z Lukovim oblikovalskim prispevkom je v prodaji od danes, 16. julija. Slovenski košarkar je poudaril, da je ta, tretji po vrsti model z njegovim podpisom, navdihnila njegova fanatična obsedenost z avtomobili. Superga je obogatena z različnimi tehnološkimi novostmi, ki so velikega pomena na samem področju. Tudi neonski detajli na belih supergah naredijo ta model privlačen za nošenje, ne glede na to ali se profesionalno ukvarjate s športom ali ne.
Superge bodo naprodaj v vseh velikostih, začenši s tistimi za najmlajše. Family shoe goals? Why not.
Rakija, šport & turbofolk
Soigralci Luke Dončića v ligi NBA so vajeni njegovih balkanskih ritualov. Občasno se na treningih vrti turbo folk, ameriški košarkarji pa doživijo mini kulturni šok, a – zdaj so se že navadili.
Luka se rad pošali na račun obredov iz balkanskega podnebja, ob neki priložnosti pa je na trening prišel oblečen v majico z napisom / Rakija. Antivirus. Home edition. Poleg žganja, zdaj cela liga NBA ve, kdo je Vera Matović.
Foto: Nike, Instagram / @lukadoncic / @jumpman23