

Blagovna znamka, ki je zaradi TikToka postala 300% bolj zaželena. Najbolj nas zanimajo njihove torbe!
Lyst je objavil analizo za četrto četrtletje 2024. leta, s čimer je zaključil in potrdil trende ter najboljše blagovne znamke preteklega leta. Blagovna znamka, ki je zmagala, je (pričakovano) Miu Miu, vendar je na seznamu najbolj vročih izdelkov šele na tretjem mestu. Lystova analiza je tokrat izpostavila tudi eno “novo” blagovno znamko oziroma modni dodatek. Gre za torbo ameriške blagovne znamke Coach, o čigavi modni reviji smo pisali tukaj.
Lyst analiza – Coach se je obrnil proti generaciji Z, in to je bila njegova najboljša poteza
Čeprav je šele peti na seznamu najbolj priljubljenih blagovnih znamk, je njihova Brooklyn torba zasedla prvo mesto na seznamu najbolj vročih izdelkov četrtega četrtletja, medtem ko je torba Cherry bag charm na četrtem mestu. Že na tednu mode v New Yorku se je dalo slutiti, da je Coach ujel pravo smer. Odgovor: v mlajših generacijah, ki obvladujejo svet. Ali pa vsaj družbena omrežja (a za generacijo Z so to vrata v svet). Kolekcija je imela svežo, mladostno energijo, na reviji pa je bila predstavljena Empire torba, ki je prav tako postala hit. Kljub temu pa ne več kot Brooklyn torba. Vendar pa ne gre spregledati dodatkov za torbe, ki so našli mesto na Lystovem seznamu najbolj vročih izdelkov.
Povpraševanje po Brooklyn torbi je v četrtem četrtletju naraslo za 46 %, medtem ko Coach beleži rast za 332 % v primerjavi z letom 2023.

UGG in COS prav tako dobro kotirata
Povpraševanje po obutvi UGG je sezonsko, iz očitnih razlogov, vendar to ne preprečuje blagovne znamke, da bi lansirala nove modele. Poleg priljubljenih škornjev so vedno pogosteje opažene tudi njihov znani model Tasman. Povpraševanje je v zadnjih treh mesecih naraslo za 358 %, model Classic ultra mini boot pa je drugi na seznamu najbolj vročih izdelkov. Torej, trenutno je na prvem mestu najbolj vročih izdelkov leta 2024 Coach torba, nato sledijo UGG škornji, Miu Miu flisasta jopica in Coach bag charms. Na petem mestu se nahaja COS in njihov kašmir pulover, ki je alternativa tistemu iz The Row.
Kar zadeva najbolj priljubljene blagovne znamke leta 2024, je za Miu Miu na drugem mestu Saint Laurent, sledi Prada, Loewe, Coach in Bottega Veneta. Gucci je na dvanajstem mestu, Balenciaga pa na petnajstem. Blagovne znamke so izjemno močne, vendar preteklo leto ni bilo njihovo najbolj svetlo, še posebej za Gucci. Balenciaga pa se zdi, kot da je v nekem »silent modeu«.


Foto: Launchmetrics, Coach, Instagram, COS, Miu Miu