Regionalna znamka Mom’s Pants že nekaj let gradi sloves inovativne in drzne znamke v svetu mode, kar potrjuje tudi njihova nova kolekcija za jesen 2024. Kolekcija z naslovom Legacy prinaša mešanico preteklih modnih obdobij in sodobnih trendov ter ustvarja edinstveno mešanico moči, čutnosti in prefinjenosti.
V intervjuju z Jeleno Đokić Bjeković, ustanoviteljico in kreativno direktorico znamke, smo se pogovarjali o navdihu za novo kolekcijo, o ključnih pričeskah, ki bodo prevladovale to jesen, pa tudi o izzivih, s katerimi se je srečevala pri oblikovanju. Ugotovite, kako nameravajo Mom’s Pants osvojiti lokalne ulice (to jesen) in predstaviti nove najbolj iskane pričeske, ki prinašajo brezčasno estetiko, po kateri je znamka znana.
Kaj je bil navdih pri ustvarjanju nove kolekcije?
Jesen kot eden mojih najljubših letnih časov. Zame (in verjamem, da za večino) je september mesec novih začetkov in vsak nov začetek prinese v meni neverjetno mero kreativnosti in želje po ustvarjanju nečesa drugačnega. V glavi se mi vrti jasen film, v katerem glavno vlogo igra ženska, oblečena v eno od naših novih kreacij, ko naglo prečka ulico. To je povsem dovolj, da imam občutek metuljčkov v trebuhu, da se prikrade nekaj nasmehov in se napolnim z lepimi čustvi. Mislim, da je to potrebno, da pridemo do dovolj dobrega dizajna.
Kako bi opisali estetiko nove kolekcije Mom’s Pants?
Nekaj, kar je že leta glavna značilnost naših modelov, je zagotovo prisotno tudi v aktualni jesenski kolekciji, ki je mešanica preteklega modnega obdobja s pridihom današnjih trendov. Z izbranimi statement kosi smo želeli ženskam zagotoviti moč in varnost. Na koncu bi rekla, da je estetika nove kolekcije vsekakor slavljenje posebne ženske moči, senzibilnosti in spolnosti.
Kateri so ključni kosi te kolekcije in kako se vklapljajo v že prepoznaven stil znamke?
Naše kolekcije so prepoznavne predvsem po izjemno specifični ponudbi. Kosi so oblikovani tako, da vam lahko priskočijo na pomoč kadarkoli v dnevu. Na eni strani je poudarek na vpadljivosti, na drugi strani pa imamo prisotno lahkotnost in dodajanja le-teh v svoj slog. Kot tak je vsak kos naše kolekcije Mom’s Pants Legacy ključen sam po sebi.
Ali ste pri snovanju te kolekcije naleteli na kakšne izzive in kakšni so bili?
Oh ja! Odkrito lahko rečem, da je ta kolekcija v teh šestih letih najzahtevnejša in najbolj zapletena za izvedbo v vsakem segmentu. Dizajni so več kot kompleksni, z veliko detajli, ki so vkomponirani tako, da končno podobo subtilno povzdignejo na še višje nivoje. Ob tej priložnosti moram še poudariti, da so ti dizajni, bolj kot katerikoli doslej, zahtevali tako mojo popolno koncentracijo kot tudi sodelavke Nataše, ki je del naše ekipe že polni dve leti in z mano dela na naših kolekcijah.
Kako ste izbirali materiale in barve za to sezono? Kaj vas je tokrat vodilo?
Z ekipo se že polno leto še bolj resno ukvarjamo, predvsem z dobrim raziskovanjem vseh področij, ki so pomembna za tekstilno/modno industrijo. Po eni strani so nas vodili trendi, po drugi pa lastna intuicija in notranji občutek, ki me do sedaj še nikoli ni pustil na cedilu.
Koliko so trendi vplivali na to kolekcijo in kako ste jih interpretirali v svojih dizajnih?
Neizogibno je, da trendi nekoliko vplivajo na naše kolekcije. Bi pa vseeno na prvo mesto postavila osebni občutek do kolekcij in kosov, ki jih sestavljajo. Že od začetka vemo, da bodo vedno tisti, ki jim bo všeč, in tisti, ki jim bo manj všeč. Sčasoma sem se naučila, da me to ne moti, nasprotno, všeč mi je. Ko ste ustvarjalna oseba, ne morete dovoliti, da bi mnenja drugih ljudi vplivala na vaš končni rezultat. Ker v tem primeru ne boste nikoli odkrili, koliko kreativnosti se pravzaprav skriva v vas.
Je kakšen kos iz nove kolekcije, na katerega ste še posebej ponosni?
Z leti se je Mom’s Pants uveljavil kot ena vodilnih blagovnih znamk pri oblikovanju plaščev. Tako smo to sezono pripravili celo dva kosa, na katera smo vsi zelo ponosni! To sta plašč Dark Allure Trench Coat in jakna Tobacco Twist!
Kakšno sporočilo želite prenesti ženskam, ki nosijo vaše kreacije iz te zadnje kampanje?
Želimo, da se vsaka ženska, ki se odloči nositi naše kose, počuti, kot da je dobila nazaj. Vizija je dati ženskam občutek neverjetne samozavesti, da začutijo del pozitivne in zmagovalne energije, ki smo jo med nošenjem vtkali v vsak kos. Bodite drzni!
Kako se ta zbirka razlikuje od prejšnjih?
Najprej zaradi kompleksnosti samih dizajnov. Že dolgo se lahko pohvalimo z res kakovostnimi tkaninami, ki jih uporabljamo pri izdelavi naših kosov, z natančno obdelavo in pozornostjo do čisto vsakega šiva!
Kateri so vaši najljubši trendi te sezone?
Za razliko od zadnjega trenda mob wife, ki pri nas na mojo srečo ni postal pretirano popularen, mi je sedanji trend zaposlene ženske oziroma working women zagotovo osebno bližji. Vsekakor nisem nekdo, ki bi slepo sledila trendom, saj je moj stil v veliki meri že zgrajen skozi Mom’s Pants in je to zagotovo edini trend, ki mu bom vedno sledila.
Kakšni so načrti znamke na mednarodnem trgu?
V načrtu za Zagreb, pa tudi za Beograd, je med drugim za naslednje leto neizogibno odprtje trgovine. V poslu smo dosegli točko, ko potrebujemo to spremembo. Poleg teh načrtov imamo res še marsikaj dogajanja na tujem trgu, o čemer zdaj ne bi govorila, a ko bo prišel trenutek, boste prvi izvedeli.
Foto: Luka Bošković
Kreativa: Mila Đenić
Ličenje: Jovana Mua
Frizura: Maja Stanišić
Modeli: Nikolina Vrekić Nikki (J’s management) Ana Plisnić (Faith Model Management)