Jonathan Anderson res ve, kaj dela. Indeks Lyst je objavil seznam najbolj vročih blagovnih znamk v drugem četrtletju 2024, po njegovih analizah in raziskavah pa je Loewe na prvem mestu. Analiza je zelo podrobna in temeljita in jo modna skupnost obravnava kot avtoritativno. S tem je Loewe “odrezal” sestrski znamki Prada in Miu Miu, ki sta prepričljivo držali prvi dve mesti (zdaj je na drugem mestu Miu Miu, na tretjem pa Prada). LVMH je moral najti način, kako biti prvi, Loewe pa je njihov “zlati petelin”. Enako kot znamki pri Keringu Saint Laurent in Bottega Veneta, sicer znamki, ki zasedata četrto in peto mesto.
Live, love, Loewe
Loewe je bil modni zmagovalec Met Gale 2024, kar je takoj pomenilo napredovanje na lestvici. Potem je bila tu še majica z napisom “I said ya“, ki so jo nosili protagonisti filma Izzivalci. Najnovejša stvar, s katero nam je postregel Loewe, je kampanja jesen/zima 2024, v kateri igra igralec Daniel Craig. Iskanje majic z anagramom blagovne znamke in košarastih torb se je povečalo za 29 %, superge Cloudtilt 2.0 pa so prve na seznamu v kategoriji najbolj vročih izdelkov. Superge so nastale kot sodelovanje med Loewe in švicarsko znamko On. Tisti, ki športno niso tako aktivni, so te superge morda spregledali, tisti, ki trenirajo – pa vedo, o čem govorimo.
Dovolj o Loewe, tudi Coach je pometel s konkurenco
Aplavz za Loewe, a poglejmo, katere druge znamke so še zablestele. Prvi v nizu je Coach, torej njihova torba Tabby. Coach je blagovna znamka, ki je cenovno veliko ugodnejša od Loewe. Dekleta, ki so želela dizajnersko torbo in si niso mogla privoščiti Guccija ali Saint Laurenta, so izbrala Coach. V isto kategorijo bi lahko celo uvrstili torbo Longchamp Le Pliage in Coach Tabby. Celoten marketing Coacha se je zelo spremenil, lahko bi rekli moderniziral – znamka se je obrnila bolj proti Gen Z populaciji, za obraz kampanje vzela Lil Nas X … Poglejte njihov Instagram, vse vam bo jasno. Model torbice Tabby je univerzalen in dolgo obstojen, zaradi velike izbire dizajnov torbic (različni vzorci in barve) pa se lahko torbica prilagodi stranki in bo s tem večja prodaja. Tabby bag je na tretjem mestu Lyst najbolj priljubljenih izdelkov.
Znamka, za katero morda še niste slišali, a bi morali
Predstavljajte si torbe, ki so ročno tkane iz najkakovostnejšega usnja, stanejo od 300 do 500 evrov in izgledajo kot Bottega Veneta. No, spoznajte blagovno znamko Dragon Diffusion. Čeprav cena njihovih torbic še vedno ni majhna, a zgolj za primerjavo, torbica Bottega Veneta, ki pristaja na iPhone 15 Pro Max, ključe in slušalke Airpod (tako dobesedno piše na uradni spletni strani znamke), stane 1950 evrov. Vezenina Dragon Diffusion spominja na Bottegino značilno vezenje intrecciato in verjamemo, da je to eden od razlogov, zakaj je torba Dragon Diffusion med top 5 najbolj vročih izdelkov. Številčno je povpraševanje po torbicah v tem četrtletju naraslo za kar 197 %.
Analiza indeksa Lyst: naj moda ostane v Evropi
New Balance, Skims, The Row in Coach so edine štiri ameriške znamke na seznamu Lysta. Povpraševanje po supergah je v polnem razmahu, morda je adidas v tem boljši, a New Balance je svoj vrhunec doživel pred Sambo in Gazello. Bile so tako obrabljene, da so ljudem začele spravljati ob živce in dobile epitet “dad sneakers“. The Row je oblikoval torbo Soft Margaux, to niti ni “it” torba, ampak THE torba – kako priljubljena je bila. Kar se tiče Skims, ima Kim Kardashian tako močan marketing, da je preprosto nepremagljiv. So pa tudi ocene izdelkov zelo dobre – gledajo tudi na kakovost materialov in izdelave. Ali bo Loewe obstal na prestolu ali ga bo premagal Miu Miu, bomo videli v naslednjem četrtletju in analizi za tretje četrtletje 2024. Naj se igre začnejo!
Foto: Loewe, Coach