V morju modnih sodelovanj je en svetnik – pa čeprav rojen pred dvajsetimi leti. Gre seveda za sodelovanje med japonskim umetnikom Takashijem Murakamijem in francosko modno hišo Louis Vuitton. Leta 2003, ko je bila lansirana prva kampanja slavnega dvojca, je javnost doživela modni šok in že takrat je bilo jasno, da bo šlo za eno od kultnih sodelovanj. In prav v te kose je vredno investirati. Y2K estetika se vrača in ne moremo skriti nasmeha na obrazu.
Takashi Murakami in Louis Vuitton rože, grafike in barve
Louis Vuitton je znan po prefinjenem dizajnu in estetiki, njihove najbolje prodajane torbe pa so tiste z znamenitim monogramom LV. Murakamiju je uspelo združiti tradicijo Louisa Vuittona s svojim igrivim pristopom do umetnosti. In tako smo dobili klasične modele torb s premikom v obliki pisanih monogramov in različnih grafik, ki bi jih težko povezali z Louis Vuitton.
Takoj ko ima nekaj v sebi predpono “ikonično”, boste tam našli Zendayo
In to kot glavni obraz kampanje. Louis Vuitton je na svojem Instagram profilu predstavil kratek video, v katerem vidimo Murakamija, kako iz Tokia pošlje pismo Zendayi, ona pa ga odpre ob vstopu na snemanje. Imamo celo mini predogled enega kosa, ki bi lahko bil v kolekciji, to je nahrbtnik Montsouris Cargo, a v Murakamijevi interpretaciji. Zendaya, ki je bila stara komaj sedem let, ko se je sodelovanje začelo, prav tako nosi nekaj, kar je videti kot kravata.
LVMH je ob lansiranju kolekcije že napovedal različne spremljevalne aktivnosti, kot so kavarne, pop-up trgovine in avtomati. Zbirka je na voljo od 1. januarja 2025.
Foto: Louis Vuitton, Instagram (@louisvuitton, @suungjuuun)