Slovenska modna oblikovalka je oblikovala del najnovejše kolekcije znamke Rick Owens
Slovenska modna oblikovalka je oblikovala del najnovejše kolekcije znamke Rick Owens

Slovenska modna oblikovalka je oblikovala del najnovejše kolekcije znamke Rick Owens

Včeraj je v grandioznem stilu pariške palače Palais de Tokyo, modna znamka Rick Owens predstavila svojo najnovejšo moško kolekcijo za pomlad in poletje 2025.  Imenovana Hollywood, se spominja časa, ko je modni oblikovalec zapustil svoje konservativno mesto in se v iskanju sorodnih čudakov odpravil v bleščeči Los Angeles. Na modni reviji je nastopilo kar 200 modelov, ki so sestavljali njegovo vojsko, pri izdelavi oblačil pa so sodelovali Owensovi dolgoletni sodelavci in številni mladi modni oblikovalci, med njimi tudi Slovenka Tanja Vidic, o kateri smo nedavno že pisali, ko je za naslovnico revije Rolling Stones “oblekla” pevko Cardi B.

Tanja Vidic za Rick Owens

Diplomantka v Švedski šoli za tekstil [The Swedish School of Textiles] je za priznano francosko modno hišo Rick Owens oblikovala 20 pletenih videzov, ki vključujejo tesno prilegajoče se majice in bodije v več slojih in zanimivih organskih oblik ter prepletanj. Videzi skupaj z naglavnimi maskami tvorijo nekakšen mumificiran učinek in so v slogu znamke apokaliptično futuristični. O sodelovanju je Tanja Vidic na svojem Instagramu zapisala:

“Večno hvaležna Ricku za to izven zemeljsko priložnost. Onkraj mojih najbolj norih sanj!”

 

Vojska enotnosti

Manekeni – ali bela satenasta vojska ljubezni, kot jih imenuje Owens – so hodili po stopnicah Palais de Tokyo v skupinah, na zvočno spremljajo Beethovnovo simfonijo št. 7. Vsak od njih je bil oblečen (večinoma) v belo od glave do pet, kar je kontrast od siceršnje priljubljene Owensove črnine. Nekateri so imeli celo obraze pobarvane v belo ali pa so nosili maske, ki so zakrivale njihove obraze. “Izraženje naše individualnosti je čudovito, toda včasih je izražanje naše enotnosti in zanašanja drug na drugega tudi dobro … Posebej glede na vrhunec nestrpnosti, ki ga doživljamo v svetu trenutno …” je v zapiskih o kolekciji pojasnil kreativni direktor in  oblikovalec.

Inkluzivnost

Modne revije pogosto vključujejo veliko pompa, a tokrat je bil Owens vseeno radikalen. Njegova 200-članska vojska manekenov je vključevala številne Owensove sodelavce in prijatelje iz industrije, pa tudi študente iz pariških šol, ki so se odzvali njegovemu vabilu, da nastopijo na modni reviji. Owens je svojo odločitev za kasting pojasnil: “Potem ko sem v prejšnji sezoni imel predstavitve kolekcij v svoji hiši, sem ugotovil, da je to tako omejujoče. Na koncu sem izključil veliko ljudi. Zato sem mislil, da bomo to sezono povabili vse. In vse študente mode, ki so običajno zunaj ograje, jih bomo vključili v predstavitev.”

Inovativnost, ki je navdušila Owensa

Inkluzivnost pa je rdeča nit tudi, ko govorimo o izdelavi celotne kolekcije. Pri tej je Owens vključil in izpostavil tudi sodelujoče umetnike in modne oblikovalce. Za razliko od običajne prakse, kjer kreativni direktorji požanjejo zasluge za celoten ustvarjalni in produkcijski proces, je Owens jasno in glasno izrazil svojo hvaležnost vsem, ki so sooblikovali kolekcijo Hollywood. Temni gospodar mode, kot ga številni imenujejo, vztraja, da se prek medijev izraža v velikih tiskanih črkah, o sodelovanju s slovensko modno oblikovalko Tanjo Vidic pa je zapisal:

“PLETENI BODIJI IN MAJICE SO SODELOVANJE S TANJO VIDIC, NEDAVNA MODA
DIPLOMANTKA IZ SLOVENIJE IZDELUJE NAJBOLJ DOMISLJIVE DIY PLETENINE, KAR SEM JIH VIDEL.”

Foto: Instagram (@_tanjavidic_)

Naloži več
Zapri