Zdi se, da so v zadnjem času v svetu vse bolj priljubljene blagovne znamke, ki ponujajo udobna oblačila za sprostitev, šport in prosti čas. Ameriška blagovna znamka Alo Yoga je uspela prodati nogavice za trening po ceni 40 $, medtem ko SKIMS ponuja poleg spodnjega perila tudi športno opremo za trening, ki se odlično prodaja.
Med novejšimi imeni na trgu pa se je pojavila blagovna znamka Ada Nola. Tisto, kar je ta znamka takoj izpostavila, je bila takojšnje sodelovanje z Kendall Jenner. To je v bistvu recept za začetno pozicioniranje blagovne znamke, še preden ta doseže široko prepoznavnost. Veliko ime, plačana oglaševalska kampanja in nato vse ostalo. Poglejmo, kaj ta znamka počne drugače v primerjavi s svojo konkurenco.
Ada Nola kolekcija za najmlajše
Zdi se, da je nekdo izkoristil praznino na trgu in našel pameten način, kako jo zapolniti. Namesto angažiranja velikih imen, kot so Elsa Hosk in Veneda Carter, za promocijo kolekcije za odrasle, je marketinška ekipa brenda Ada Nola v tem primeru angažirala njihove otroke.
Čeprav gre za klasične trenirke, ki jih lahko kupimo skoraj povsod, se ta taktika podzavestno osredotoča na kupce z malimi otroki. Nismo preverili, a verjetno obstajajo tudi opcije za “matching” (mama/hči), kar se sliši že precej klišejsko, a takšna oblačila vedno najdejo pot do končnega kupca. Inovativno? Morda ne.
Ali obstaja kakšna druga začetna diferenciacija na trgu?
Zdi se, da ne. Lifestyle fotografije s športnimi nogavicami in trendi čevlji, legice iz kakovostne lycre, nekaj fotografij z matcha napitki in … to je v bistvu to. Kar je genialno, je dejstvo, da se kosi teh znamk kljub pomanjkanju inovativnosti zelo dobro prodajajo. Prav tako se zdi, da je cilj marketinške ekipe Ada Nola osredotočen izključno na slavne osebnosti. Prodajajo nam nekaj, kar smo že videli in estetsko reciklirali. Če vprašate nas, je čas, da tem znamkam v letu 2025 rečemo nasvidanje.
Foto: Instagram / @adanola