Rdeča barva je barva letošnje jeseni: Odeni življenje v dragocenosti
Rdeča barva je barva letošnje jeseni: Odeni življenje v dragocenosti

Rdeča barva je barva letošnje jeseni:
Odeni življenje v dragocenosti

Moda je ena tistih spremljevalk v življenju, ki pri mnogih vzbudi čustva. Se spomnite srajce ali obleke, ki ste jo oblekli na zagovor diplome? Ali tiste lahkotne poletne obleke, v kateri ste preplesali celo noč na letošnjem dopustu? Toplega volnenega puloverja, v katerem ste opazovali prve snežinke v lanski zimi? Koliko občutkov smo prebudili v vas? V modni zgodbi jesen-zima 2024, Answear.si združuje poetični ton, s pozornostjo do podrobnosti. Moda ne le okrašuje, temveč tudi pripoveduje. Zgodbe, kot rdeča oprava junakinje iz oglasa, ki simbolizira moč in neodvisnost.

Answear.si jesen zima 2024 rdeča barva
Answear.si jesen zima 2024 rdeča barva
Answear.si jesen zima 2024 rdeča barva
Answear.si jesen zima 2024 rdeča barva

Igralka in junakinja kampanje Fatima Brunengo pritegne pozornost ne le s svojo osupljivo estetiko, temveč tudi kot manifest poguma. Stil nakazuje moč samozavesti. Rdeča barva ima veliko dimenzij, predstavlja simbol moči in neodvisnosti. V tokratni kampanji nosi pomembno vlogo; simbolizira ustvarjalno energijo ter strast, kar je v skladu s strateškimi cilji znamke Answear. Letos se osredotočamo na intenzivna čustva in moč,” razlaga Marta Sawicka, direktorica marketinga pri Answearju. Rdeči toni se razlivajo vse od bordo odtenkov, do češnjevo rdeče ter izstopajočih rdečih poudarkov. Oblikovalci jo drzno vključujejo v svoje kolekcije, kjer jo združujejo s klasičnimi kroji in modernimi detajli.

Moda kot nosilec čustev, spominov in vrednot

Jesenska kampanja Answear.si, posneta v slikoviti Lizboni, očara s poetičnostjo. Režijo je prevzela Stella Consonni, poznana in cenjena zaradi svoje prefinjenosti pri ustvarjanju in talenta. V svojem delu prikaže subtilna čustva in lepoto vsakdanjih trenutkov. V tokratni kampanji je celovito “ujela” vzdušje, saj je združila vsakdanje življenje s pridihom razkošja. “Ima izjemen dar za preoblikovanje čustev v podobe. Kar vidimo na fotografijah ni le moda, temveč je življenje,” dodaja Sawicka. Slogan kampanje “Odeni življenje v dragocenosti” na ta način zajame bistvo sporočila znamke Answear. Moda nas spremlja v najpomembnejših trenutkih, je okras spominov, ki jih nosimo v sebi za vedno.

Answear.si jesen zima 2024 rdeča barva
Answear.si jesen zima 2024 rdeča barva

Jesensko-zimska kampanja izkazuje tudi poklon kakovosti. V ponudbi trgovine Answear.si bodo kupci našli skrbno izbrane kose svetovnih znamk, ki so simbol brezčasnega stila. Vsaka kreacija nosi misel na ljudi, ki cenijo modo kot izraz svojih vrednot in individualnosti. Ikonična izdaja glamurozne rdeče želi torej združiti najširši spekter čustev in krajev – od simbolike v umetnosti in kulturi, do ikoničnih modnih trenutkov, ki se jih bomo dolgo spominjali.

Answear.si jesen zima 2024 rdeča barva
Answear.si jesen zima 2024 rdeča barva

Spletna trgovina Answear.si

Answear je ena najhitreje rastočih evropskih e-trgovinskih platform v industriji mode in življenjskega sloga. Ta spletna trgovina, ki deluje na 12 evropskih trgih, postavlja nove standarde nakupovanja v tem segmentu. Na answear.si lahko najdete več kot 200.000 skrbno izbranih izdelkov več kot 700 globalnih modnih znamk, kot so: Michael Kors, Swarovski, Victoria Beckham, Furla, Tory Burch, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein. Ponuja tudi tematske, omejene kolekcije lastne znamke Answear.LAB, namenjene ženskam. S skrbno izbrano ponudbo odpira svojim strankam navdihujoč svet izvirnih modnih stilov in oblikovalskih izdelkov za notranjo opremo.

Foto: PR

Naloži več
Zapri