Modeli čevljev iz tega modnega sodelovanja so vse, kar potrebujemo to pomlad
Modeli čevljev iz tega modnega sodelovanja so vse, kar potrebujemo to pomlad

Modeli čevljev iz tega modnega sodelovanja so
vse, kar potrebujemo to pomlad

Vpliv, ki ga ima manekenka, vplivnica in podjetnica Elsa Hosk v modni industriji, je ogromen. Njene vsakodnevne stajlinge takoj shranjujemo v saved folder, kosi njenega brenda HELSA pa so vedno na našem seznamu želja. Ima tisti X faktor, ki si ga želijo vsi, in stajlinge sestavlja z neopisljivo lahkotnostjo.

Že nekaj let uživamo v kolekcijah njenega brenda, zdaj pa je končno prišel čas za prvo veliko sodelovanje. Gre za sodelovanje z italijansko znamko Gia Borghini, ustanovljeno leta 2016 v Firencah. Dekleta po vsem svetu so postala oboževalke te znamke, saj si lahko za dostopno ceno privoščijo obutev zanimivega dizajna in dobre kakovosti. Elsa Hosk je seveda tudi obraz te kampanje, v nadaljevanju pa vam razkrivamo modele, ki jih dodajamo na Journal seznam želja.

Modeli čevljev, ki jih želimo imeti to pomlad

Znamka Gia Borghini zagotavlja svež dizajn, udobje in kakovostno izdelavo. Vse trendi dekleta nosijo ta brand, med njimi pa je tudi Elsa Hosk. Prav zato nas ta kolaboracija sploh ne preseneča, predogled kolekcije pa smo lahko videli na manekenkinem profilu. Elsa je bila hkrati tudi kreativna direktorica in stilistka kampanje, fotografije pa podpisuje Yulia Gornachenko.

V kolekciji so zastopani vsi modeli čevljev – od petk do ravne obutve, v ponudbi pa so tudi mokasini, ki jih Elsa zasebno obožuje. V ospredju je živalski potisk, celotna kolekcija pa je že na voljo za nakup.

Zakaj so sodelovanja s slavnimi osebnostmi pomembna za znamke?

Takšna oblika marketinga je vedno veljala za strateško najboljšo, saj se tovrstne kolaboracije hipno razširijo med sledilce znanih osebnosti. Elsa Hosk ima na Instagramu skoraj 10 milijonov sledilcev iz vseh koncev sveta. Velik del žensk obožuje njen stil in kupi vse, kar ona nosi, zato bo enako tudi s to kolekcijo.

Poleg tega takšna sodelovanja vedno spremlja veliko navdušenje kar pomeni, da so zadovoljni potrošniki obeh znamk. Gre torej za zmagovalno situacijo, ki se bo zagotovo izkazala za uspešno.

Članek je povzet s portala Journal.rs

Foto: Instagram / @helsastudio

Naloži več
Zapri