V morju trendov, ki stremijo k povečanju dobička modnih znamk, pa tudi enotnosti množice, stilska pristnost narekuje, da se obrnemo k nišnim znamkam, ki s svojo ponudbo stavijo na kakovost in rečejo ne masovni proizvodnji. V iskanju popolnih, predvsem pa kakovostnih kosov oblačil za jesen, ki jih boste prenašali iz roda v rod, smo ugotovili, da najboljše ponudbe hranijo prav nišne modne znamke. Zato v nadaljevanju izpostavljamo nišne modne znamke, na katere morate to sezono biti pozorni.
Nišne modne znamke, ki so nam naklonjene to jesen
• 1 / By Malene Birger
Če skandinavski šik predstavlja vašo najljubšo stilsko vejo, bo znamka By Malene Birger vaša nova obsesija. Omenjeno dansko znamko je leta 2003 ustanovila istoimenska oblikovalka, ki se je vedno osredotočala na kakovost materialov, ki jih uporablja, kot tudi na brezčasno komponento oblačil. Skoraj dve desetletji kasneje, leta 2020, blagovna znamka prevzame kreativno vodstvo, ki odpira novo poglavje in meša sodoben način oblačenja z brezčasno klasiko, značilno za skandinavsko podnebje. Pristne dodatke, odlične kose iz kašmirja, pa tudi voluminozne pletenine kot nalašč za jesen ponuja omenjena znamka.
• 2 / AERON
Z Danske nas modni radar preseli na Madžarsko, natančneje v Budimpešto. Blagovna znamka AERON je sinonim za klasične kose, katerih ostre silhuete tvorijo sinergijo modernega stila in brezčasnega razkošja. Kakovostni materiali, večinoma črna oblačila, pa tudi zgodovina te znamke jo uvrščajo med naše najljubše. Eszter Áron, ustanoviteljica znamke, se je rodila v Budimpešti, v družini, ki se že generacije ukvarja s krojaštvom. Ker je Eszter prepoznala svojo neločljivo povezanost z modo, se je leta 2012 po končanem študiju mode in praksi pri eni od madžarskih znamk odločila ustanoviti lastno založbo z imenom AERON. To je blagovna znamka, katere ponudba vključuje kakovostne plašče in rezane kose s pridihom.
• 3 / CAES
Zdi se, da je Danska epicenter nišnih modnih znamk, h katerim se obračamo po brezčasne kose. Tokrat je v središču pogovora znamka CAES, ki zagovarja načela počasnega modnega poslovanja. Po dolgih letih sodelovanja z danskimi blagovnimi znamkami se je Helen de Kluiver leta 2019 odločila ustvariti lastno blagovno znamko – CAES. Trajnostna komponenta je glavni steber poslovanja te znamke, saj kolekcije ustvarjajo s 3D tiskalnikom, ki odpravlja porabo materiala. CAES letno predstavi le nekaj manjših zbirk, ki jih imenuje edicije. Minimalizem, klasika in brezčasni kosi so imperativ omenjene znamke, mi pa jo dodajamo na seznam nišnih favoritov.
Foto: Instagram / @mityaaagina, @veneti.a, @caes_store, @aeronsgudio, @bymalenebriger /