“Tihi luksuz” se pripravlja na poletje. Ali želi J. Crew postati modna znamka sezone?
“Tihi luksuz” se pripravlja na poletje. Ali želi J. Crew postati modna znamka sezone?

“Tihi luksuz” se pripravlja na poletje. Ali želi J. Crew postati modna znamka sezone?

Blagovna znamka J. Crew na ameriški modni sceni nevsiljivo obstaja že več kot dve desetletji. Od ustanovitve je koda hiše skoraj nespremenjena – navdihnjena s preprostostjo krojev, vzorcev in palete 50. let. Čeprav deluje uspešno, blagovna znamka nikoli ni doživela svojega velikega trendovskega trenutka, ko bi jo mednarodno in raznoliko občinstvo prepoznalo kot znamko, vredno pozornosti in tudi investicije. A trenutni trendi bi lahko končno utrli pot ameriški viziji mode.

Dejstvo je, da ameriška moda iz več razlogov nikoli ni uspešno »preplavala« Atlantika in se naselila v Evropi. Celo najuspešnejše znamke so običajno rezervirane za modno neozaveščeno množico. Če verjamete v estetska in umetniška načela kot osnovne postulate dobrega stila, vas takšna ideologija verjetno ne bo vodila na police z ameriškimi dizajni. Navsezadnje je tradicijo, ki jo negujejo italijanske in francoske modne hiše, težko premagati, zato tak (elitistični) pogled ne preseneča. Kljub temu, če bo J. Crew uspel premagati desetletja preprek, bo to zasluga lastne tradicije, ki jo neguje vse od ustanovitve in jo zdaj imenuje “tihi luksuz”.

Nova kolekcija znamke, ki v ospredje postavlja lan, ustreza modnim načelom v vseh pogledih. Od materialov, ki nakazujejo naravno lahkotnost in udobje luksuza, do skromnih, nevsiljivih barv, do preprostosti krojev. J. Crew dobro pozna postulate, zdaj pa jih namerava uveljaviti (ne)pretenciozno.

Foto: Instagram (@jcrew)

Naloži več
Zapri