Zara in H&M sta dobila resno konkurenco: Predstavljamo novo trendovsko in cenovno ugodno znamko
Zara in H&M sta dobila resno konkurenco: Predstavljamo novo trendovsko in cenovno ugodno znamko

Zara in H&M sta dobila resno konkurenco: Predstavljamo novo trendovsko in cenovno ugodno znamko

Če ste mislili, da so Zara, H&M in Mango edini igralci na sceni hitre mode, imamo novico, ki vas bo razveselila – a morda tudi spodbudila k razmisleku o vaših nakupovalnih navadah. Na modno sceno je stopil nov igralec, in to iz Japonske. Predstavljamo vam GU, modno znamko iz iste družine kot UNIQLO, vendar s popolnoma drugačno filozofijo. Da, prav ste slišali – UNIQLO ima mlajšo, bolj drzni sestro, ki se zdaj širi zunaj Azije. Po tem, ko je osvojil Japonsko in preostanek Azije, se je GU odločil za prvi korak k globalni dominaciji – z odprtjem prve trgovine v New Yorku.

UNIQLO ima sestrsko znamko GU

GU je japonska znamka hitre mode, ustanovljena leta 2006, ki trenutno šteje več kot 470 trgovin po vsej Aziji. Njeno ime izhaja iz japonske besede jiyu, kar pomeni svoboda in sproščenost – in ravno to je filozofija znamke. Medtem ko je UNIQLO znan po minimalističnih in brezčasnih kosih, ki se preprosto vključijo v kapsulno garderobo, GU sledi drugačni poti: hitro, trendovsko, dostopno in drzno.

Njihov cilj? Ponuditi kupcem dostopna oblačila in dodatke, ki sledijo najnovejšim trendom – brez strahu pred eksperimentiranjem. Če UNIQLO igra na varno z nevtralnimi barvami in brezčasnimi kroji, je GU tu zato, da prinese hit kose, ki osvajajo družbena omrežja. Znamka spodbuja preizkušanje različnih slogov, igrivost pri oblačenju in izražanje osebnosti skozi modo – vse to po cenah, ki ne bodo uničile vašega bančnega računa.

Zakaj vas bo modna znamka GU navdušila?

Tri ključne stvari: nizke cene, odlična kakovost in izjemno trendovski kosi.

GU ponuja dostope cene na ravni Zare in H&M-a, vendar s strožjimi japonskimi standardi kakovosti. To pomeni boljše materiale in natančnejšo izdelavo. Če ste že kdaj nakupovali v UNIQLO-u, veste, da Japonci pri kakovosti ne sklepajo kompromisov. Kar GU ločuje od ostalih, pa je njegova ponudba ultra trendovskih kosov.

Bodisi gre za viralno torbico s TikToka ali silhueto, ki smo jo komaj videli na modnih pistah – GU hitro zazna in prinese trende po dostopnih cenah. Primer? GU torbica pentljami, ki močno spominja na priljubljeni model znamke Acne Studios – a za bistveno nižjo ceno.

GU se ne boji ustvarjati dizajnerskih “duplikatov”, a to počne premišljeno in stilsko dovršeno. Njihovi kosi pogosto odražajo trenutne modne norije, od povratka Y2K estetike do maksimalističnega stila, kar pomeni, da boste vedno našli nekaj, kar je trenutno in.

Sodelovanja, ki jih ne smete zamuditi

Če obožujete oblikovalske kolekcije, ima GU še en adut – pogoste sodelave s kul znamkami. Pred kratkim so ustvarili kolekcijo z dizajnersko znamko rokh, sodelovali pa so tudi z legendarnimi Sesame Street.

Še ena zanimiva poteza? Na njihovi uradni spletni strani imajo poseben razdelek, namenjen stiliranju GU oblačil, kjer lahko vidite, kako znamka predlaga kombiniranje svojih kosov – odličen trik za privabljanje kupcev in zadrževanje njihove pozornosti.

Medtem ko večina znamk hitre mode preprosto lansira kolekcijo in čaka, da se razproda, GU aktivno pomaga kupcem, da odkrijejo svoj slog in njihove kose vključijo v vsakodnevne stajlinge.

Bo GU spremenil industrijo hitre mode?

Vse kaže, da bo. GU uspešno združuje dostopne cene in visoko kakovost, lansira viralne trende pred konkurenco in ima pametno marketinško strategijo, ki ga približuje kupcem. Če ste kdaj iskali znamko, ki ponuja dizajnerski videz za fast fashion proračun, je GU morda točno to, kar potrebujete.

Ena težava – GU trenutno ne ponuja dostave za Evropo, temveč le za Ameriko. Medtem ko čakamo, da GU prispe tudi na evropski trg, je eno jasno – Zara in H&M sta končno dobila resnega tekmeca.

Članek je povzet s portala Journal.rs

Foto: GU

Naloži več
Zapri